GPS
Har TomTom på min N80, og stripsa fast en mobilholder til styret. Blåtann GPS ligger i hanskerommet. Tenkte å kjøre innom clas'en en dag og kjøpe ny mobilholder..hvor jeg lager en adapterplate til å skru fast i festet for styret.
Mvh
Kristian
----------
Nå: '10 BMW F800ST
Før:
'01 Ka? Hva sa de? GPZ
'01 Yamaha XJ900 Diversion
'00 Honda NT 650 Deauville
Kristian
----------
Før:
'01 Ka? Hva sa de? GPZ
Jeg har koblet på en sigarett-tenner uttak på batteriet, med sikring. Foreløpig ligger dette under setet. Planen er å trekke dette frem til et av hanskerommene. Regner med det blir det som kan låses. Dermed kan gps'en ligge der med strøm på. (kan også ligge under setet) Tenkte også å legge en forgrener der slik at mobilen også kan holdes ladet.s1lVa wrote:genialt! er det strøm adapter til den også?
GPS'en jeg har vil virke en rundt 8 timer, mobilen toppen 2 timer, (har ikke prøvd) kanskje mer dersom jeg slår av bakgrunslyset under navigering. Derfor er det stort ønske å legge frem lade-ledning til mobilen ihvertfall.
Mvh
Kristian
----------
Før:
'01 Ka? Hva sa de? GPZ
Kristian
----------
Før:
'01 Ka? Hva sa de? GPZ
Re: GPS
Jeg har Tom Tom Raider og kan anbefale den.
Blåtann koblet til Autocom'en gir anvisningene rett i hjelmen.
Kartene er samme som Garmin (i motsetning til de andre Tom Tom'ene.
Det var en fordel, for da har jeg kart for GB/Irl også. Det har ikke kartleverandøren til Tom Tom.
Hadde ikke for to år siden.
Nå skulle jeg bare fått sykkelen min også, så kunne jeg brukt Raideren også. Grr...
Blåtann koblet til Autocom'en gir anvisningene rett i hjelmen.
Kartene er samme som Garmin (i motsetning til de andre Tom Tom'ene.
Det var en fordel, for da har jeg kart for GB/Irl også. Det har ikke kartleverandøren til Tom Tom.
Hadde ikke for to år siden.
Nå skulle jeg bare fått sykkelen min også, så kunne jeg brukt Raideren også. Grr...