Velt på Tyrigrava idag

Prat om tung MC.
Post Reply
macrom

Velt på Tyrigrava idag

Post by macrom »

Må bare uttrykke min medfølelse for han stakkaren som gikk i bakken ved innkjøring til Tyrigrava i fem - halv seks tiden idag.
Sykkelen så ut som den var ny for sesongen, og fikk endel skader på høyre side.

Jeg stod bak en rekke med vetaranbilen når han gikk i bakken, så jeg så ikke akkurat hva som skjedde. Men regner med at det skyldes litt grus i veibanen eller noe.

Det tok lang tid før de klarte å få han opp, så jeg tror nok han fikk seg en smell.. Noen som vet hvordan det gikk med karen? Ambulanse, politi og brannvesen dukka opp etterhvert..
Gixxerman

Post by Gixxerman »

:? Hvordan klarer man å få til en slik smell der, som behøver full utrykning :roll:
Banditbiker
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

Godt spørmål.
Politi dukker gjerne opp når det er spørsmål om personskade, det er faktisk obligatorisk, men om det ikke er snakk om det, "what the heck with the FireBrigade and the paramedics"?
Alas
MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.

Post by Alas »

Vet jo ikke, men om det var personskade så kommer nok ambulanse gjerne og politi, ellers så hvis det er oljesøl eller noe annet så er det vel brannvesenet som rydder opp :roll:

Tror jeg da... Sånn generelt ihvertfall.
macrom

Post by macrom »

Gixxerman wrote::? Hvordan klarer man å få til en slik smell der, som behøver full utrykning :roll:
Han må ha vært maks uheldig, for han hadde ikke høy fart (kom fra Tusenfryd-siden og skulle inn på Tyriegrava). Vi dro før ambulansen forsvant, så jeg vet ikke hvordan det gikk. Men han var oppe og gikk på beina igjen hvertfall, så han kan ikke ha vært veldig skadet..
crab
MC: Aprilia RS50
-Kundo 48mm
-Kundo veiv
-Kundo reed
-Kundo effanlegg
-14mm Delorto x)

Post by crab »

utorlig kjedlig når slikt skjer :o
Aprilia RS50 Kundo Edition :D
Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?
Image
medic1136
MC: yamaha MT09 SP 2023 model

Post by medic1136 »

om noen ringer et nødnr etter en mc ulykke, så er det obligatorisk at både politi og ambulanse rykker ut. grunnen er at i de fleste tilfeller hvor en mc har vært i bevegelse ved uhellet så er det personskader. ofte også olje i veibanen. derfor er det heller ikke uvanelig at brannvesnet også dukker opp.
Post Reply