Det er jo pittelitt grommere lyd.. Ene dagen syns jeg den er kul, andre dager vil jeg bare ha på den gamle.. Hmmm hjelp....

Jeg synes den originale potta er kul jeg, i motsetning til hva mange andre synes. Jeg vet ikke hvordan lyden på de nye pottene er, men jeg regner med at den er hakket mere agressivGorgeous wrote:Åhhh blitt så usikker på denne potta mi jeg![]()
Det er jo pittelitt grommere lyd.. Ene dagen syns jeg den er kul, andre dager vil jeg bare ha på den gamle.. Hmmm hjelp....
Vel, det var dine ordBanditbiker wrote: Nå blir jeg vel enda mere upopulær her, men det får stå sin prøve.
Hehe det var det jeg ville høre, for det er AKKURAT det jeg føler når jeg ikke liker den nye potta.. Det er liksom så opp og ned hva jeg vilBanditbiker wrote: Jeg synes den originale potta er kul jeg, i motsetning til hva mange andre synes. Jeg vet ikke hvordan lyden på de nye pottene er, men jeg regner med at den er hakket mere agressiv. Når det kommer til effekt, så er vel ikke sykkelen din plaget med mangel på dette, uansett hvilket anlegg du setter på.
Jeg synes utseendet på de nye pottene bryter med de vakre linjene som er i sykkelen din, og at det blir litt sånn "Flåklypa-utseende" på dem på grunn av finishen.
Jeg vet at det ikke er dette du ønsker å høre, men jeg gir bare ærlig uttrykk for hva jeg mener.
Ellers så er jo sykkelen et smykke, og med felger i gull hadde den vært nærmest komplett.
Nå blir jeg vel enda mere upopulær her, men det får stå sin prøve.