I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Personlig så liker jeg de orginale pottene bedre...Men hadde jeg vært deg så hadde ikke brukt tiden min på å tenke over hvilken som er finest, men å kjørt istedenfor
Tore: Heh okej da.. de får bare sitte der, også får jeg se om jeg bytter tilbake eller ikke.. Kanskje den orginale passer bedre sammen med noen Marchesinifelger i gull? Vi får se
Team PINK Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3
Tore: Heh okej da.. de får bare sitte der, også får jeg se om jeg bytter tilbake eller ikke.. Kanskje den orginale passer bedre sammen med noen Marchesinifelger i gull? Vi får se
Gorgeous! Du er så pimp!! Skal du ha gullfelger på sykkelen din?
Da ser jeg intet annet enn å kromme mine felger for å utpimpe deg! Haha!
Hva skjer det med folk som ikke kan la være å pelle på andres eiendeler?? Tok sykkelen på jobb i dag for første gang, og når jeg kom tilbake hadde tydligvis noen sitti på sykkelen min og det var fler dype riper på tanken, siden og bak på det lokket... Utrolig gøy!!!!
Hvordan er den låsen mtp varme? Hørte om noen som hadde sånn skivelås med alarm, og den gikk visst av i tide og utide.. særlig når bremseskiva var litt varm..