CBR125 med 120/130 dekk
hos alle dekkforhandlere! bare stikke innom å høre etter pris,
kjekt å høre med flere, kan variere ganske mye i pris.
men skjønner ikke vitsen å bytte når der er et splitte nytt på!
jeg har også " ny" cbr, kjøpt fra forhandler (som overligger da) og skal kjøre ut det dekket som står på før jeg kjøper breiere!
kjekt å høre med flere, kan variere ganske mye i pris.
men skjønner ikke vitsen å bytte når der er et splitte nytt på!
jeg har også " ny" cbr, kjøpt fra forhandler (som overligger da) og skal kjøre ut det dekket som står på før jeg kjøper breiere!
Nå: Cbr 125R 05


Mulig http://www.motorsykkeldekk.com/ har. 

-
- Posts: 154
- Joined: 31 Dec 2006 04:24
- MC: X - NSR 125 2003(2004reg)
X - Toyota MR2 MKII
Now: Mercedes 190 (rømerca)
Now: Mercedes 190E turboprosjekt
kanskje den ikke er så stor, men når du setter deg på den blir den stor, den er EVIG *KOS* å kjøre;P
kompis av meg har 120dekk bake, kjennte absolutt ingen forskjell fra det orginale 110 dekket. gjor seg VELDIG!.. annbefales!
kompis av meg har 120dekk bake, kjennte absolutt ingen forskjell fra det orginale 110 dekket. gjor seg VELDIG!.. annbefales!
Honda NSR125 som er sykkelen vettu 
- Mazda RX7 FD3S. bruksbil
- 190D 3.0 superturbo. prosjekt
- 190D 2.5 turbo. vinterbil
- 190E 2.0 turbo. lakt på is.

- Mazda RX7 FD3S. bruksbil
- 190D 3.0 superturbo. prosjekt
- 190D 2.5 turbo. vinterbil
- 190E 2.0 turbo. lakt på is.
Var kanskje litt brutal, men realistiskBonnis wrote:jepitimi: Hvorfor er sykkelen ekkel? Hvorfor er motoren sugen? Bare pga. det ikke er 2-takt?
Er forresten enig i at den er pinglete, men du setter det litt på spissen må jeg si.

Stolt eier av Aprilia RS 125 !
Du virker som en meget saklig og hyggelig fyr må jeg si!jeditimi wrote:Ser fremdeles ut som en trøsykkel!

Smaken er som baken, og det at du syns at CBR er en stygg sykkel er greit, men hold det for deg selv, og spar oss andre for slike innlegg.
Du sier forresten at 2-takter er bedre en 4-takter på alt bortsett fra bunndrag. Hva er alt?
Anyways, sykkelen blir sikkert rå med litt større bakdekk! Den er litt liten med originalt!

Bestod oppkjøring 18 juni - 2007!
Honda XR 125
Honda XR 125
-
- Posts: 154
- Joined: 31 Dec 2006 04:24
- MC: X - NSR 125 2003(2004reg)
X - Toyota MR2 MKII
Now: Mercedes 190 (rømerca)
Now: Mercedes 190E turboprosjekt
Bonnis wrote:Ducos: Var vel en 2005 modell, det? For 06 og 07 modell har 100mm bakdekk. Rart de har gått ned i størrelsen.
Merker nok uansett veldig lite på kun 1cm, gjorde i hvert fall ikke det på RS`en min, såeh.
Hvor mye har dere på fordekket da, gutta? Er jo 80mm originalt, så skulle vel gå med litt mer?
-den er liten, men Ikke "Ekkel" baklyken for eks, er nydelig^^
ja de va en 2005 mod. ^^ 80/110 tror jeg.. noe sånt orginalt:P han bare smellte på 120 dekk bake, ble straks mye bedre..
merker dere at det er litt "ekkelt" å bremse me cbr? jeg føler sykkelen skal tippe til siden når man har en kraftig nedbremsing med forrbremsen..:s fordi den har liten dekk dim ?
Last edited by Ducos on 09 May 2007 13:50, edited 1 time in total.
Honda NSR125 som er sykkelen vettu 
- Mazda RX7 FD3S. bruksbil
- 190D 3.0 superturbo. prosjekt
- 190D 2.5 turbo. vinterbil
- 190E 2.0 turbo. lakt på is.

- Mazda RX7 FD3S. bruksbil
- 190D 3.0 superturbo. prosjekt
- 190D 2.5 turbo. vinterbil
- 190E 2.0 turbo. lakt på is.
-
- Posts: 154
- Joined: 31 Dec 2006 04:24
- MC: X - NSR 125 2003(2004reg)
X - Toyota MR2 MKII
Now: Mercedes 190 (rømerca)
Now: Mercedes 190E turboprosjekt
jeditimi wrote:Var kanskje litt brutal, men realistiskBonnis wrote:jepitimi: Hvorfor er sykkelen ekkel? Hvorfor er motoren sugen? Bare pga. det ikke er 2-takt?
Er forresten enig i at den er pinglete, men du setter det litt på spissen må jeg si.Sykkelen er ekkel PGA: frontlykten, uff den er IKKE pen asså, dessuten er sykkelen veldig slank og ser puslete igrunn, faktisk utrolig at det er HONDA fordi jeg synest den ser VELDIG kinesisk ut! Motoren er sugen fordi det IKKE er 2-takt ja, når man snakker om så lite kubikk så er 2-takt klart best på allt utenom bunndrag. Liksom jeg mener man får bedre sykkler, men i forhold til pris skal jeg heller gå med på at det er tilnærmet verdt å kjøpe en sånn sykkel, i alle fall om man ikke har peiling, og ikke skal trimme f.eks. 2007 modellens frontlykter er heller litt pene like som på 1000/600 rr, de er jo flotte, men ser jo litt løkt ut ennå pga de smale dekkene og generalt smale sykkelen! Men sikkert flott når man får de for 32000 ny(?)
Honda..
de lagde cbr fordi 4takt er mer miljøvenlig, du slipper å fylle på 2takts olje, mindre forbruk, mindre støy, mer behaglig å kjøre... Osv..?
personlig liker jeg 2takt's Turtallkick! Elsker det lille RYKKET i styre.
men ja, cbr er 10 ganger mer behaglig å kjøre.
men som sakt, jeg føler ikke meg helt trygg med 80dim dekk forran med en KRAFTIG nedbremsing, føler sykkelen skal til å skli ut på siden..?:s
Honda NSR125 som er sykkelen vettu 
- Mazda RX7 FD3S. bruksbil
- 190D 3.0 superturbo. prosjekt
- 190D 2.5 turbo. vinterbil
- 190E 2.0 turbo. lakt på is.

- Mazda RX7 FD3S. bruksbil
- 190D 3.0 superturbo. prosjekt
- 190D 2.5 turbo. vinterbil
- 190E 2.0 turbo. lakt på is.
Hvis du føler at sykkelen sklir ut til siden då bør du øve deg litt på nødbrems og seteknikk.Ducos wrote:jeditimi wrote:Var kanskje litt brutal, men realistiskBonnis wrote:jepitimi: Hvorfor er sykkelen ekkel? Hvorfor er motoren sugen? Bare pga. det ikke er 2-takt?
Er forresten enig i at den er pinglete, men du setter det litt på spissen må jeg si.Sykkelen er ekkel PGA: frontlykten, uff den er IKKE pen asså, dessuten er sykkelen veldig slank og ser puslete igrunn, faktisk utrolig at det er HONDA fordi jeg synest den ser VELDIG kinesisk ut! Motoren er sugen fordi det IKKE er 2-takt ja, når man snakker om så lite kubikk så er 2-takt klart best på allt utenom bunndrag. Liksom jeg mener man får bedre sykkler, men i forhold til pris skal jeg heller gå med på at det er tilnærmet verdt å kjøpe en sånn sykkel, i alle fall om man ikke har peiling, og ikke skal trimme f.eks. 2007 modellens frontlykter er heller litt pene like som på 1000/600 rr, de er jo flotte, men ser jo litt løkt ut ennå pga de smale dekkene og generalt smale sykkelen! Men sikkert flott når man får de for 32000 ny(?)
Honda..
de lagde cbr fordi 4takt er mer miljøvenlig, du slipper å fylle på 2takts olje, mindre forbruk, mindre støy, mer behaglig å kjøre... Osv..?
personlig liker jeg 2takt's Turtallkick! Elsker det lille RYKKET i styre.
men ja, cbr er 10 ganger mer behaglig å kjøre.
men som sakt, jeg føler ikke meg helt trygg med 80dim dekk forran med en KRAFTIG nedbremsing, føler sykkelen skal til å skli ut på siden..?:s
Er ingenting i veien med kjøreegenskapene til den sykkelen, ikke en verdens ting.
De tynne dekkene er en fordel sett fra kjøreegenskapene sin side.
- Skyt her -
-
- Posts: 326
- Joined: 02 May 2007 21:54
- Location: Asker
Frontlykten er noe av det feteste jeg har sett på en lett mc, sammenlignet med fronten til en aprilia 05mod og under så er den 100 ganger finere, er enig med at den er altfor slank og ser puslete, ser kinesisk ut? Sugen motor fordi det er 4 takt?, 4-taktere har: mye lengre levetid, bra bånndrag, mye mindre vedlikehold og mindre motor"i seg selv".... man får de for 39,000kr... Personelig så hadde jeg valgt en CBR framfor RS, har du srudd 10 ganger på en rs, så har du skrudd 1 på en cbr..jeditimi wrote:Var kanskje litt brutal, men realistiskBonnis wrote:jepitimi: Hvorfor er sykkelen ekkel? Hvorfor er motoren sugen? Bare pga. det ikke er 2-takt?
Er forresten enig i at den er pinglete, men du setter det litt på spissen må jeg si.Sykkelen er ekkel PGA: frontlykten, uff den er IKKE pen asså, dessuten er sykkelen veldig slank og ser puslete igrunn, faktisk utrolig at det er HONDA fordi jeg synest den ser VELDIG kinesisk ut! Motoren er sugen fordi det IKKE er 2-takt ja, når man snakker om så lite kubikk så er 2-takt klart best på allt utenom bunndrag. Liksom jeg mener man får bedre sykkler, men i forhold til pris skal jeg heller gå med på at det er tilnærmet verdt å kjøpe en sånn sykkel, i alle fall om man ikke har peiling, og ikke skal trimme f.eks. 2007 modellens frontlykter er heller litt pene like som på 1000/600 rr, de er jo flotte, men ser jo litt løkt ut ennå pga de smale dekkene og generalt smale sykkelen! Men sikkert flott når man får de for 32000 ny(?)
