Har noen spørsmål vedrørende bagasjeutstyr som jeg håper none kan hjelpe meg med.
Jeg skal kjøpe meg toppkoffert og sidekofferter. Slik jeg har forstått det, så må jeg i tillegg til å ha koffertene, også ha et form for bagasjebrett eller tilsvarende til å feste koffertene til, en topplate (helt hva det er vet ikke jeg, men ser at det er en gjenganger, også trenger jeg en måte å feste bagasjebrettet/festeanordningen til akkurat MIN sykkel. Stemmer dette, eller har jeg tenkt feil?
En ting til: Er det slik at det bagasjebrettet/festeanordningen jeg kjøper kun kan brukes til en type kofferter? Altså at jeg da må kjøpe ALT fra f.eks. SHAD, Givi, etc.? Eller er det slik at man f.eks kan kjøpe bagasjebrett fra SHAD men bruke kofferter fra Givi?
Forresten; Noen som vet om noen "billigmerker" på bagasjesiden, eller nettbutikker som er billigere enn andre (gjerne utlandet og)? Tror ikke det kommer til å bli brukt så veldig mye, og da hadde det jo vært greit å ikke bruke mangfoldige tusen på noen kofferter...
Alle svar blir satt pris på