Han er kanskje klok nok til å skjønne at den lille boten vil få så mye respekt for Ulvinnen, at den etter et møte med henne vil lystre hennes minste vink?
Men jeg skal være så storsinnet at jeg lover å ikke vinke for ofte, om du er dristig nok til stikke innom Ulvinnebloggen.
Fant forumet gjennom det som var tidligere. Hang der bittelitt, men var ikke noen administrator der, så da ble det bare rot, og jeg tok turen hit og har ikke angret et sekund
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
Etter å ha bladd bakover i gamle innlegg ser eg at eg kom her da eg hadde kjøpt meg min første mc, så regner med at eg bare har søkt etter ett mc forum
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
Kom over forumet via VG og diskusjonssidene der. De har MC-forum men det er så lite trafikert at de har lagt det under et bolk som kalles "utdebattert". Tenke seg!
For å si det kort og godt. Dette forumet var min idé. Kontaktet NoName fra gamle forumet og spurte om han hadde lyst til å bli med på dette, og da bli Admin, ettersom han virket som en person man kan stole på. Han har innfridd sålangt hvertfall så tok ikke så feil angående den karen gitt.
Tja, var på et annet forum at noen hadde linket til dette forumet. Var i fjor høst da jeg hadde bestemt meg for å kjøpe mc så det ble litt snoking før jeg meldte meg inn.
Gixxerman wrote:For å si det kort og godt. Dette forumet var min idé. Kontaktet NoName fra gamle forumet og spurte om han hadde lyst til å bli med på dette, og da bli Admin, ettersom han virket som en person man kan stole på. Han har innfridd sålangt hvertfall så tok ikke så feil angående den karen gitt.
Så da kan du altså med en viss rett kalle deg bot?
Jeg har ikke fått så mye inntrykk av NoName enda (han har klart å unngå Ulvinnebloggen, han også), men han lot seg overtale til å slippe meg inn på Damens Forum. Dessuten har en annen bruker her skrytt av han, så det ser ut til å stemme at du gjorde et godt valg. *Klappe Gixxegutt på skulderen*
Var mitt forslag om hva forumet skulle hete også. Vi gikk gjennom en hel del, men jeg kom frem til slutt at: Hvorfor ikke bare gjøre det enkelt. Hvorfor ikke bare kalle det noe alle husker, og som dukker opp ved søk på nettet, altså: MC-Forumet ! Man skjønner med én gang hva det er, og det er lett og huske. Altså ikke noe catchy eller morsomt, bare rett frem.
Gixxerman wrote:Var mitt forslag om hva forumet skulle hete også. Vi gikk gjennom en hel del, men jeg kom frem til slutt at: Hvorfor ikke bare gjøre det enkelt.
Slett ikke dumt, å bare ta avgjørelsen selv. På det andre forumet jeg henger, så hadde vi mange runder, med navneforslag fra brukerne, deretter flere avstemninger. Et par forsøkte å boikotte resultatet fordi de ikke likte det flertallet kom frem til. Så de krevde omstemming... Demokrati er en tungvint styreform
Nå har forumet et navn som neppe noen vil snuble over med en tilfeldighet. I så måte er navnet på dette forumet mye bedre.
Ulvinnen wrote:Så om jeg tolker deg riktig, så eksisterte det tidligere et MC-forum som het NMCF, men som ble nedlagt?
Jeg har ingen planer om aa henge ut admin fra NMCF, saa den korte historien er at NMCF stort sett var meget godt organisert med mange serioese medlemmer. Admin var desverre til tider fravaerende i lengre perioder (noe som kan ha vaert av helt narturlige og private aarsaker), og selv om moderatorene gjorde en straalende jobb med aa holde ting sammen ble det enkelte problemer naar ting maatte oppdateres o.l. Blant annet var NMCF utsatt for en del hacking som kunne vaert unngaatt med noe mer hyppige sikkerhets oppdateringer.
Naa har vi dessuten absolutt faatt en fullverdig erstattning i form av MC-forumet.