Jeg har investert i en wok som er flittig i bruk, men jeg har endt opp med en noe redusert variant: jeg serverer bare en rett om gangen. Til gjengjeld har jeg nå diverse varianter å by på, som jeg har fått mye skryt for.
Så om du tar til takke med det, er du hjertelig velkommen
Fikk streng beskjed om å skrive noe her. Kvelden er ennu ung, og han kodet inn litt øl koder som jo påvirker programvaren litte grann. I overført betydning: Han ba meg spille dum ikveld(hmm hva mener han )
Er det fondue du lurer på hvordan er?
La meg beskrive:
På bordet forann oss står det en kjele med kokende olje. Ved siden av er det godt kjøtt (ytrefilet) og pølse oppkuttet i biter. Det er også skåler med oppkuttet løk, paprika og annanas. Loff som tilbehør.
Så er det bare å tre matstykkene (nei, ikke loffen!) på fonduegaflene og putte dem i gryta. Dette er skikkelig kosemat som varer hele kvelden. Den tilberdte maten duppes i et utvalg av gode fonduesauser. NAM!
Nå har jeg nådd målet mitt! Jeg hadde sett meg fore at jeg ville være blandt de 150 med flest innlegg her på forumet. Nå er grensen passert, sist jeg sjekket stod jeg som nr 148 og med 100 innlegg!
Hmm, kanskje jeg skal dra fram mors gamle fonduegryte neste gang jeg er hjemmeom.
Tror nok du har gjort deg selv synlig, på en positiv måte for all del. Mc- er jo litt mannsdominert og vi menn/gutter har alle godt av litt påvirkning fra det sterke kjønn iblant
Hadde bare brent ned leiligheten her jeg med slik redskap. Har dog sansen for Sambuca, som jo er en drikk man tenner på. Har en del artige kompisbilder av slik art
Alas wrote:Hmm, kanskje jeg skal dra fram mors gamle fonduegryte neste gang jeg er hjemmeom.
Gjør endelig det, fondue er noe man virkelig kan kose seg med.
Alas wrote:
Tror nok du har gjort deg selv synlig, på en positiv måte for all del. Mc- er jo litt mannsdominert og vi menn/gutter har alle godt av litt påvirkning fra det sterke kjønn iblant
:smt023 Jeg kan ikke annet enn å takke for så fine ord!
Gixxerman wrote:Hadde bare brent ned leiligheten her jeg med slik redskap. Har dog sansen for Sambuca, som jo er en drikk man tenner på. Har en del artige kompisbilder av slik art
Sambuca har jeg ikke hørt om. Har du noen av de bildene i nærheten?
Da må jeg få godkjennelse fra en kompis først ettersom han har bildene. Ble tatt på og ved en hytte på Rondane for noen år siden. Ble litt langrennsfyll da gitt