Sinnsykt billige MC-er...???

Prat om tung MC.
Post Reply
xadox
MC: 2007 Yamaha R6 (sort/sølv)

Sinnsykt billige MC-er...???

Post by xadox »

Kom over denne MC-butikken i larvik...
http://www.secma.no/BrandAndProduct.asp ... ild=YAMAHA

Jeg så etter en yamaha r6 og der koster den 85 500 for en 2006 modell?

Hva skjer skal den ikke være mye dyrere?? er disse eks mva eller noe...

Gleder meg til å ringe dem i morra....
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Ikke ha for høye forhåpninger. Jeg vet hva utfallet blir :wink:
xadox
MC: 2007 Yamaha R6 (sort/sølv)

Post by xadox »

heheh ringte idag og prisene var selvfølgelig uten engangsavgiften :P Men fortsatt sparer du 10-15 000 sa han... :)

greit med litt opplysninger på hjemmesidene synes jeg :)
vevea
MC: FZ1

Post by vevea »

Du sparer 10-15k, men du får den levert i esker, og må skru den sammen selv..(?)
KinG^KaoZ
MC: VFR700F

Post by KinG^KaoZ »

vevea wrote:Du sparer 10-15k, men du får den levert i esker, og må skru den sammen selv..(?)
Er som oftest bare å slenge på fronthjul, speil kåpeglass o.l. Går på noen minutt. Så må man fylle på olje, bensin, slenge i batteri, sjekke luft i dekk og litt sånt, så er det tut og kjør.
Kjitta8648
MC: Kawazaki ZRX 1200 R, grønn som seg hør og bør.

Post by Kjitta8648 »

KinG^KaoZ wrote:
vevea wrote:Du sparer 10-15k, men du får den levert i esker, og må skru den sammen selv..(?)
Er som oftest bare å slenge på fronthjul, speil kåpeglass o.l. Går på noen minutt. Så må man fylle på olje, bensin, slenge i batteri, sjekke luft i dekk og litt sånt, så er det tut og kjør.
Hadde vært en idè med skilt på sykkelen også. :)
http://www.zrxocboard.com/board/index.php

"In order to attain the impossible one must attempt the absurd."
- Miguel de Unamuno
Give a man a fire he's warm for a day,set a man on fire and he's warm for the rest of his life.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

KinG^KaoZ wrote:
Jepp, er ikke store operasjonen. Har sett en del sykler fra eske til "ferdig produkt" og det er ikke rare greiene. Det viktigste er vel og fylle olje hvertfall :lol: :wink:
Babelfisken

Post by Babelfisken »

xadox wrote:heheh ringte idag og prisene var selvfølgelig uten engangsavgiften :P Men fortsatt sparer du 10-15 000 sa han... :)

Men er det verd å prøve å spare snaut 10% på en sykkel med tvilsom garanti og enda mer tvilsom reklamasjonsrett?
Selv synes jeg prisene er alt for dårlig til å noen gang vurdere det. Da regner jeg også med at det er mange som tenker som meg. Da spørs det hvor lenge dette selskapet lever. Legg også til at det er hvertfall en konkursrytter i MC- bransjen i Skien-Larvik traktene som alt har mange lik i lasten. Om dette er samme vet jeg ikke men da er det hvertfall nevnt.
Borg
MC: BMW R 1300 GS
Yamaha Ténéré 700

Post by Borg »

Babelfisken wrote:
xadox wrote:heheh ringte idag og prisene var selvfølgelig uten engangsavgiften :P Men fortsatt sparer du 10-15 000 sa han... :)

Men er det verd å prøve å spare snaut 10% på en sykkel med tvilsom garanti og enda mer tvilsom reklamasjonsrett?
Selv synes jeg prisene er alt for dårlig til å noen gang vurdere det. Da regner jeg også med at det er mange som tenker som meg. Da spørs det hvor lenge dette selskapet lever. Legg også til at det er hvertfall en konkursrytter i MC- bransjen i Skien-Larvik traktene som alt har mange lik i lasten. Om dette er samme vet jeg ikke men da er det hvertfall nevnt.
Trond Heum er vel en av eierne her om jeg ikke er feil. Så langt jeg kjenner til ham så er han en grei kar. Så de hadde stand inne på MC-messa i år.

Når det er sagt så vet jeg ikke om jeg ville kjøpt sykkel her med mindre jeg bodde i Larvik. Men de har jo en del firhjulinger samt disse bilene som de har agentur på og for disse stiller det seg jo litt annerledes. Men merkesykkel tror jeg jeg ville kjøpt hos merkeforhandler inntil videre.
Post Reply