velvel. her på torsdag så opplevde eg noko som ikkje var akuratt kjekt på 2 hjul.. kjørte ein tur og så er det ein skarp sving på veien og eg ligg der å cruiser der i 80-90 km/t og den svingen er det alltid like gøy å kjøre i, for må ligge ganske godt i den, men rett før svingen ser eg ein bmw som kjører ganske fort, men bremsa litt ned men eg kunne ikkje bremse i svingen så berre slapp gassen litt og bilen og eg kom i svingen på samme tid, så såg eg han la seg over på min side( kutta svingen), solen sto imot han så han såg meg neppe og eg hadde kansje 1 meter rundt meg mellom bilen og autovernet og berre la sykkel med det gjekk så eg ikkje hadde kjørt i han og eksospotta forkvilaren i bakken og speilet nesten i autovernet så litt surt sida eksospotta tok nedi og skrapa seg opp litt, men må ha loge temmelig langt nede.... seie berre ein ting, bil sjåfører burde tenke seg over kor farlig dei gjer det for oss på 2 hjul...!
no: Honda cbr 600F 1998 mod
(x) 125ccm daelim daystar 01 mod
(x) 50 ccm yamaha salient 85 mod
Synd med potten, men enda godt det ikke gikk verre!
I hine hårde dage - altså i -88 da jeg tok lappen - hadde jeg en sjåførlærer som kom med mange lure utsagn som av en eller annen grunn sitter i bakhodet. Et av dem var: "Husk at enhver bilfører er komplette idioter uten øyne i hodet! Det er DIN jobb som MC-fører å tenke for dem!" Dette, og mer til, har jeg forsøkt å prente inn i hodet på min eldste sønn som også er 17 og kjører lett-mc. Om han fikk det med seg gjenstår å se...
Ellers er det et faktum at de fleste MC-ulykker skjer i fint vær. En av grunnene er naturligvis at det er da de fleste kjører, men kanskje solforhold kan forklare mye også? Jeg for min del er alltid veldig bevisst på om motgående trafikk har motsol - i så fall er det rooolig kjøring, ekstra oppmerksomhet og på med fjernlysene...
idag så var sykkelen min i bakken, litt kjedlig igrunn sidan det ikkje var eg som kjørte ein gang, det var ein buss som ikkje holdt vikeplikta si, han kjørte halveis ut i eit kryss der han kompissen min hadde kjørte på forkjørsveg. og ein med moped kjørte forran, og brå bremsa og han som kjørte sykkelen min såg på bussjåføren akuratt da og reagerte litt for seint, og kvapp så masse at han hogde så mykje i bremsa at han sklei for å ikkje kjøre i han med moped.... han har ikkje hatt lappen meir enn i 2-3 veker så han er jo ikkje den mest erfarene sjåføren. men alle vitnene sa at det kunne nesten ikkje gådd bedre uansett for han som kjørte bussen gjort alt galt. men litt små striper og knust blinklys var omtrent alt... blinklyset kosta 432,- orginal del. og resten skader ikkje meg, men er litt kjedlig at er der(striper på bremsehendel, småstriper på fotkvilar osv) men syntest at buss sjåføren burde betalt igrunn... men han var så spydig i kjeften at han lo utav han som låg der. det burde ikkje vere oppførselen til ein ca 50 år gammal bussjåfør!
no: Honda cbr 600F 1998 mod
(x) 125ccm daelim daystar 01 mod
(x) 50 ccm yamaha salient 85 mod
Respektløst... For en skikkelig idiot.. Han som burde ha betalt alt!
Han hadde vel dårlig selvtillit og lo av han som lå på bakken, fordi han selv ikke kan reglene..
huff, og huff, var på ein litt lenre tur her hin dagen... og så var det ei veldig fin slakk/passe nedoverbakke ganske lang, og eg fant ut at eg fikk teste toppfart da, og sykkelen gjekk berre fortare og fortare... ganske rå fart på ein orginal 125 ccm av den typen eg har, men eg slapp gassen først når den låg på ca 135... for den er ikkje dreva for å kjøre så fort, turtalstellaren viser rødt når eg kjører 115 km/t... og når eg kom heim så hører eg det... tikk, tikk, tikk, tikk, tikk heile tida... då berre tenkte eg faen, ventilane... lyden er ikkje høg... men er der, så no må vel eg på verksted å stille dei inn, spørte dei om pris for ein stund sidan, han sa at det var ein timestid arbeid og der kom til å koste 800 kr... men sykkelen har kjørt 13 000 km no da... er vel vanlig at enn må stille dei inn da.... syke priser seier berre eg... for ein times tid arbeid....
no: Honda cbr 600F 1998 mod
(x) 125ccm daelim daystar 01 mod
(x) 50 ccm yamaha salient 85 mod
da tenkte eg at det var på tide å skrive litt meir her, denne gangen så lurte eg på ein ting, no så har eg plana om å selge lett-sykkelen eg har, daelim daystar 2001 mod, berre gådd 14500 km, ikkje serlig langt igrunn, vil seie den er i meget bra stand, den kosta 35.000 kr ny, syklane som er ute på autodb osv ligg mellom 20-30 tusen brukte, eg lurte på om folk hadde nokon forslag kor mykje eg greier å selge den for. eg kjøpte den brukt for 2 år sidan, da hadde den berre gådd 2000 km,den er brukt daglig det siste året. nettopp kjøpt nye dekk på den, drev og kjede kjøpte eg nytt i vår, ventilane skal sjekkast no dei nermaste dagana, og oljeskift, oljefilter har vore bytta kvar 3000-4000 tusen, skal også skiftast no igjen, da er det 4 gangen eg bytta den... har ikkje hatt nåke problem med den.. eit lite velt av ein kompis har skjedd, men alle delene er bytta/ skal byttast... så nokon forslag på pris?
no: Honda cbr 600F 1998 mod
(x) 125ccm daelim daystar 01 mod
(x) 50 ccm yamaha salient 85 mod
er ein god stund sidan eg har vert aktiv på forumet nermar seg vel snart 2 år no, tenkt å skjerpe meg. og sidan eg kjøpte meg ein ny sykkel idag. så tenkte eg det var ein fin start på å bruke litt av kveldane på å diskutere her inne igjen. tok mellomklasse lappen i fjor sommar. og har berre venta på at den rette sykkelen skulle dukke opp. tenkte ein periode på å kjøpe ny kawasaki ninja 250. men sånn blei det ikkje, fant heller ein 1998 modell honda 600 cbr F. og den fikk eg til ein god pris og den var i ganske grei stand. har gådd 44000km. neste trinn no er å sette inn plomberinga så den blir 34 hk. i vognkortet står det at den er 37 kw av ein merkelig grunn. gamle eigaren hadde ingentru på at den var det. nokon som har ein formeining på kvifor den er 37 kw? står som ein merknad i vognkortet at det skal stå stempla nokon tal på innsuget.
no: Honda cbr 600F 1998 mod
(x) 125ccm daelim daystar 01 mod
(x) 50 ccm yamaha salient 85 mod
har dei siste dagane vert veldig fint vær her, og opp i 9+ grader. så har kjørt nokon få mil. og idag tok eg vårservicen, bytta olje, oljefilter og kjølevæske-(viste ikkje når den var bytta sist). så kom nedblomberings kittet så eg får 34hk med idag. skulle få det montert om ca 2 veker... så no bør våren slå inn for fult snart skal ta å legge inn nokon bilder her ein dag
no: Honda cbr 600F 1998 mod
(x) 125ccm daelim daystar 01 mod
(x) 50 ccm yamaha salient 85 mod