Noen her som strøk på oppkjøringa og hvorfor?
Jeg slår deg LordShaft. Jeg har ABECEDE med 160. Kan kjøre buss i utrykning
Strøyk ikke på oppkjøring jeg heller, men da jeg kjørte opp på sykkel kjørte jeg på en vei der jeg var usikker på om fartsgrensen var 80 eller 60. Jeg la meg på 70 i håp om at sensor ikke skulle se dette. Da jeg var ferdig spurte sensor meg selvfølgelig om fartsgrensen på den strekningen. Jeg svarte som det var at jeg ikke var sikker. Sensor sier da : "Der er det 80 km/t, du kjørte i 70!! Vi er motorsykkelister og ikke kjærringer!!! Gratulerer med lappen"

Strøyk ikke på oppkjøring jeg heller, men da jeg kjørte opp på sykkel kjørte jeg på en vei der jeg var usikker på om fartsgrensen var 80 eller 60. Jeg la meg på 70 i håp om at sensor ikke skulle se dette. Da jeg var ferdig spurte sensor meg selvfølgelig om fartsgrensen på den strekningen. Jeg svarte som det var at jeg ikke var sikker. Sensor sier da : "Der er det 80 km/t, du kjørte i 70!! Vi er motorsykkelister og ikke kjærringer!!! Gratulerer med lappen"

VFR800 vtec 2002
Heheh Soleide du slår meg ja, men bare med en bokstav føler jeg ehehe
Jeg har sagt at jeg skal bake kake, men pga problemer med å få den dit ned, kan det hende jeg må få noen andre til å bake den. Men Kake blir det

Jeg har sagt at jeg skal bake kake, men pga problemer med å få den dit ned, kan det hende jeg må få noen andre til å bake den. Men Kake blir det

I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
YouTube
MyRoute-app
- supermons
- Administrator
- MC: Suzuki GSX750
Har 7 førerkort selv (hvis jeg tar med alt) og det eneste jeg strøk på var første oppkjøringen med sykkel. Strøk på fartstilpassning forbi kanteklippere som sto halvveis oppi grøfta.
En på jobben strøk første gangen på motorsykkellappen fordi han kjørte over de hvite stripene på en fotgjengerovergang.. Skrekkhistorie nok?
En på jobben strøk første gangen på motorsykkellappen fordi han kjørte over de hvite stripene på en fotgjengerovergang.. Skrekkhistorie nok?

- Baron von Waffel
- MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom
- Ulvinnen
- MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell
2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km - Location: Akershus
Fru Detektiv tok på seg oppdraget og fant dette:Baron von Waffel wrote:De som skal være med på kaka bør vel først finne ut hvorfor denne kaka skal bakes?
Det er sikkert vel fortjent for NoName siden det nå er over 1700 medlemmer i forumet. Men det gir ikke så mye kaker til oss andre, ikke minst til de av oss som ble medlem etter nr 1500LordShaft wrote: Den dagen vi runder 1500 brukere spanderer jeg kake på deg NoName

skrekk i massevisdemons wrote:Har 7 førerkort selv (hvis jeg tar med alt) og det eneste jeg strøk på var første oppkjøringen med sykkel. Strøk på fartstilpassning forbi kanteklippere som sto halvveis oppi grøfta.

Yamaha R1
Yamaha Grizzly efi 700
Yamaha R6 (solgt)
Yamaha Raptor 700 (solgt)
Yamaha Grizzly efi 700
Yamaha R6 (solgt)
Yamaha Raptor 700 (solgt)
Hoho, nyttig å vite til dagen jeg skal kjøre opp..gt-r wrote:skrekk i massevisdemons wrote:Har 7 førerkort selv (hvis jeg tar med alt) og det eneste jeg strøk på var første oppkjøringen med sykkel. Strøk på fartstilpassning forbi kanteklippere som sto halvveis oppi grøfta.
En på jobben strøk første gangen på motorsykkellappen fordi han kjørte over de hvite stripene på en fotgjengerovergang.. Skrekkhistorie nok?stripene på en fotgjengerovergang....mulig og stryke på det? skikkelig uflaks!
Har selv kjørt over disse jævla stripene flere ganger selv

Tror det er for at det ofte er mye glattere på disse linjene, fordi det er plast..