http://aprilia.7kt.net/forum/viewtopic.php?t=771
Dette skal i allefall gjerast her i gården! Kjem ein skikkeleg veiledar med bedre bilder og grundigare forklaring!
Erling
[/url]
Ehm, la jo ut link til apriliaforumetBonnis wrote:Virker som dere tror det er Erlend som har finni ut dette. Det er det ikke, men Fr1g1 på aprilia.7kt.net som har gjort.
Det skal såvidt jeg vet funke på alle NSR`er av "de nye" modellene. Etter hva jeg har forstått så ble NSR`er sluttet produsert i 97-98, så har de bare solgt litt etter litt? Hvis dette er riktig, så skal det nok funke på din, supongen.
Neida, veit det. Virka bare som noen trodde det.ErlingSG wrote:Ehm, la jo ut link til apriliaforumetBonnis wrote:Virker som dere tror det er Erlend som har finni ut dette. Det er det ikke, men Fr1g1 på aprilia.7kt.net som har gjort.
Det skal såvidt jeg vet funke på alle NSR`er av "de nye" modellene. Etter hva jeg har forstått så ble NSR`er sluttet produsert i 97-98, så har de bare solgt litt etter litt? Hvis dette er riktig, så skal det nok funke på din, supongen.Har aldri prøvd å påstå at eg har skreve det sjøl..