Noen her som strøk på oppkjøringa og hvorfor?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
moto
MC: NÅ KTM SMR 450
X -Gsxr 1000 2007
X -Gsxr 1000 2005
X -Gsxr 600 1998

Post by moto »

jeg tviler på at det var den eneste grunen til han strøyk.. er jo hel hets intrykket som avgjør.
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Post by tshansen »

Ulvinnen wrote:
LordShaft wrote:
Jeg har sagt at jeg skal bake kake, men pga problemer med å få den dit ned, kan det hende jeg må få noen andre til å bake den. Men Kake blir det 8)
Da må du bare opplyse om tid og sted for begivenheten. (Sted er vel gjerne Tyrigrava?)
Ja planen var å få til noe på tyrigrava en dag! Å alle fra forumet er velkommen til å få seg ett stykke. Så lenge NoName får ett hehe.
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Ulvinnen
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km

Post by Ulvinnen »

LordShaft wrote:
Ja planen var å få til noe på tyrigrava en dag! Å alle fra forumet er velkommen til å få seg ett stykke. Så lenge NoName får ett hehe.
Jeg stiller meg selvsagt respektfullt bak NoName i kakekøen. Og gleder meg stort :smt054
Valen

Post by Valen »

gt-r wrote:
demons wrote:Har 7 førerkort selv (hvis jeg tar med alt) og det eneste jeg strøk på var første oppkjøringen med sykkel. Strøk på fartstilpassning forbi kanteklippere som sto halvveis oppi grøfta.

En på jobben strøk første gangen på motorsykkellappen fordi han kjørte over de hvite stripene på en fotgjengerovergang.. Skrekkhistorie nok? :P
skrekk i massevis :wink: stripene på en fotgjengerovergang....mulig og stryke på det? skikkelig uflaks!
Tja det skal gå an.
Enten så fossregner det da du kjører på dem, eller så vet sensoren at du såver med kona hans... ;)
(tomrom..)
FZ1Fazer
MC: Yamaha FZ1-S

Post by FZ1Fazer »

Sitter her og leser noen skrekkhistoreier om kumlokk og fotgjener-overgangene. Kjenner liksom at uroen kommer litt tilbake, nå som jeg endelig hadde roet meg litt.

Jeg skal ha førerprøven i morgen tidlig, og må si jeg begynner å bli litt spent. Ihvertfall med tanke på at det stort sett regner annenhver dag her på sør-vest landet... Men det må jo gå bra, tenker jeg :roll:

Sykkelen står klar i garasjen, og jeg blir nokså sur hvis jeg skulle være så uheldig å stryke :evil:
Tidligere kjent som FZ6Fazer...
BomBom
MC: Kawasaki Ninja 250R

Post by BomBom »

Trekker det ned at man kjører over kumlokk :shock:
Det har aldri kjørelæreren nevt for meg.
Veit jo at dem er glate, men hvis man kjører på en rett strekning, har det så mye å si?
Har oppkjøring neste uke, begynner å få litt nerver...
Lykke til FZ6Fazer, you can do it :D
vevea
MC: FZ1

Post by vevea »

FZ6Fazer wrote:Sitter her og leser noen skrekkhistoreier om kumlokk og fotgjener-overgangene. Kjenner liksom at uroen kommer litt tilbake, nå som jeg endelig hadde roet meg litt.

Jeg skal ha førerprøven i morgen tidlig, og må si jeg begynner å bli litt spent. Ihvertfall med tanke på at det stort sett regner annenhver dag her på sør-vest landet... Men det må jo gå bra, tenker jeg :roll:

Sykkelen står klar i garasjen, og jeg blir nokså sur hvis jeg skulle være så uheldig å stryke :evil:
Fikset det du! Igjen, gratulerer! :D
Tore^NSR

Post by Tore^NSR »

Gratulerer! :D Vi er jo nesten "naboer" 8)
FV

Post by FV »

Gratulerer! Da var det meg og deg som hadde oppkjøring på samme tidspunkt (9:40), begge klarte det. Så kjørte Vevea etter oss, klarte det pigede han også :D Så nå er vi 3 blodferske MC-førere her inne på forumet!

Traff deg forresten rett før Karmsundsbrua da jeg kjørte hjem i dag, sikkert herlig med første turen uten kjørelærer bakpå :) Nok en gang, gratulerer til oss alle tre! :smt113
Tore^NSR

Post by Tore^NSR »

Gratulerer til deg også :D Og vevea :D Hvor bor du FV? :shock:
FV

Post by FV »

FVEA ;) Er Vea som er plassen for ekte mc-gutter vettø ;)
FZ1Fazer
MC: Yamaha FZ1-S

Post by FZ1Fazer »

YES !! :D :D :D TAKK FV ! Ja det var herlig å kjøre alene, men veldig uvant kan du si. Etter oppkjøringa bar det rett opp til biltilsynet, så rett hjem for å hente sykkelen. En herlig følelse.
Jeg kommer til å smile en gos stund :lol:

Og takk til deg og Tore, enda en karmøy-bu.

FV, du må gratulere kompisen din også.
Vi sees nok på veien snart :lol:
Tidligere kjent som FZ6Fazer...
Speedy Gonzales
MC: Z1000 08

Post by Speedy Gonzales »

Grattis folkens :wink:
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
Tore^NSR

Post by Tore^NSR »

Regner med at jeg får sitte på med dere nå siden jeg ikke har sykkel lenger? :shock: :lol:
FV

Post by FV »

Tore^NSR wrote:Regner med at jeg får sitte på med dere nå siden jeg ikke har sykkel lenger? :shock: :lol:
Jada, jeg kommer hjem fra arbeid den 29 mai, la oss si den 30, så kjører vi til knapphus å tar oss en pølse. Kanskje en soft-is også, om du er snill gutt :)

Skal ikke se bort ifra at du treffer meg på veien i sommer nei, vi sees sikkert :)
Post Reply