Har en kompis som har stort hus 15 min fra banen, så er litt heldig der..Så finner du/dere ikke noe sted og bo, for du skrike ut han har sikkert rom ledig....Ikke minst at han har verksted der også Godt og kunne skru litt hvis man trenger det...
ZX10R 2007 (Rapid bike 3, Marchesini Magnesium felger ++) Audi TT 2003 mod
Har en kompis som har stort hus 15 min fra banen, så er litt heldig der..Så finner du/dere ikke noe sted og bo, for du skrike ut han har sikkert rom ledig....Ikke minst at han har verksted der også Godt og kunne skru litt hvis man trenger det...
Heldig du da!! Jeg MÅ liksom ha dusj, for de hadde jo ledige rom uten dusj.. Det er lite aktuellt.. Kan si fra jeg, hvis det blir helt krise for meg hehe.. Skulle nemlig ringe hvis det ble noen avbestillinger!
Team PINK Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3
Jon Erik wrote:Ja der tror jeg du har alle fasiliteter... han har crosser, mc med 280hk, 4hjuling, verksed med bukk, bobble bad+++.
Heh så gøy da! Sier i fra jeg
I dag fikk jeg endelig dratt å satt på merker!! Har holdt på siden april med å vente på bra vær slik at jeg fikk dratt til larvik, men tror dere det var fint vær i dag?? Neeeej! Så leide henger og dro nedover
Dårlige bilder, men dere ser da hvordan det ble!!
Bakpå!
Team PINK Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3