NSR med Gianelli potte, uplombert luftfilter og CDI

Prat om lett MC.
Post Reply
supongen
Posts: 49
Joined: 12 Apr 2007 10:55
Location: Trondheim CITY

NSR med Gianelli potte, uplombert luftfilter og CDI

Post by supongen »

Hei jeg har en Honda NSR med Gianelli effektanlegg, uplombert luftfilter og FP CDI (Jeg kutta broa på den orginale CDI-en) Jeg kjørte litt etter at jeg hadde fixa CDI-en og etter kjøreturen tok jeg ut pluggen.
Den var hvit :/ (er dette tegn på for mye varme) bør jeg sette i større dyse da jeg tror min dyse er orginal? Noen forslag på hva jeg skal gjøre?
Tusen takk for alle svar :)
fr1g1
Posts: 10
Joined: 18 May 2007 19:37

Re: NSR med Gianelli potte, uplombert luftfilter og CDI

Post by fr1g1 »

supongen wrote:Hei jeg har en Honda NSR med Gianelli effektanlegg, uplombert luftfilter og FP CDI (Jeg kutta broa på den orginale CDI-en) Jeg kjørte litt etter at jeg hadde fixa CDI-en og etter kjøreturen tok jeg ut pluggen.
Den var hvit :/ (er dette tegn på for mye varme) bør jeg sette i større dyse da jeg tror min dyse er orginal? Noen forslag på hva jeg skal gjøre?
Tusen takk for alle svar :)
Hvilken dyse har du nå da?
Honda NSR
Jollymoto, FP-CDI, 140 dyse, Powerfilter, Modifisert eksosventil
supongen
Posts: 49
Joined: 12 Apr 2007 10:55
Location: Trondheim CITY

Post by supongen »

Nå har jeg en 132 dyse, er dette orginal... da jeg var på motorport og spurte sa de at 135 er orginal, også anbefalte de at jeg kjøpte 145 dyse :O ???
vegsir
Posts: 234
Joined: 25 Dec 2006 21:28
MC: Husaberg FE600 00mod. digitalt speedo,sm-felger.
pissepåKTMedition!
Location: ærendal
Contact:

Post by vegsir »

supongen wrote:Nå har jeg en 132 dyse, er dette orginal... da jeg var på motorport og spurte sa de at 135 er orginal, også anbefalte de at jeg kjøpte 145 dyse :O ???
da har ikke de peiling på nsr! når den er plombert er dysa 132. fp er den 138. jeg kjører med 135 og den var egentlig litt i største laget. men tror jeg senka nåla et hakk.

jeg ble anbefalt 140 på bare uplombert. sykkeln gikk rævva fuska som bare det, og måtte drive å gi bare bittelitt mere gass til den kom over et visst turtall, før den gikk sånn nogenlunde rent
Husaberg FE 600 00 mod med sm-felger og litt annet snackshttp://www.finn.no/finn/mc/object?finnk ... =22&tot=26
2xBMW 535 IA E-34

X bikez:02 NSR uplombert potte, og fp cdi. 98 TSX masse trim, 97 KX80, 90 KX 125. gammel haug av en dt
fr1g1
Posts: 10
Joined: 18 May 2007 19:37

Post by fr1g1 »

Jeg har fp-cdi, jollymoto og uplombert luffilter. Med denne trimmen anbefaler jeg 140dyse. sykkelen min går iallefall helt rent, og drar skikkelig. har fin farge på pluggen også. Prøvde med 135, men da gikk sykkelen betydlig dårligere.
Honda NSR
Jollymoto, FP-CDI, 140 dyse, Powerfilter, Modifisert eksosventil
Ducos
Posts: 154
Joined: 31 Dec 2006 04:24
MC: X - NSR 125 2003(2004reg)
X - Toyota MR2 MKII
Now: Mercedes 190 (rømerca)
Now: Mercedes 190E turboprosjekt

Post by Ducos »

ublombert luftfiter..?:S
Honda NSR125 som er sykkelen vettu :)

- Mazda RX7 FD3S. bruksbil
- 190D 3.0 superturbo. prosjekt
- 190D 2.5 turbo. vinterbil
- 190E 2.0 turbo. lakt på is.
supongen
Posts: 49
Joined: 12 Apr 2007 10:55
Location: Trondheim CITY

Post by supongen »

JA det er en gummisak som ligger i inngangen av luftfilteret ;)
Dette er nødvendigvis ikke bare en plombe men også en form for støydemper.
Honda nsr 2001
Gianelli potte, Uplombert CDI og Luftfilter...
Post Reply