KTM EXC 125ccm toppfart
en kompis av meg som bor i trondheim sentrum, kjører en ktm exc 125 sm.. den er fullpower, altså rundt 35 hk.. har enda ikke rukket og tatt plomberinga i min, men det blir..
Uansett, når vi kjørte på landevei med vanskelige svinger der man kan teste ut hva man er god for, kjører jeg fra han.. rettstrekkene tok han meg innpå..
Hvor godt en sykkel går har mye og si på hvem som kjører! Og du som skriver at enringa stempel gir 10 hk mer, det er bull, du får max en hk, og ja, jeg har prøvd forskjellen på en husqvarna sm, den er ikke stor!
exc vs wr, det er omtrent like sykler, mange faktorer som spiller inn, f.eks kan den wr'n som gikk dårligere enn ktm'n ha et slitt stempel?`
Mange faktorer som spiller inn, så syns ikke man skal prøve og rakke ned på ktm/husqvarna uansett.. begge syklene er knallråe, og jeg syns det er fett og kjøre med ktm'r.
Uansett, når vi kjørte på landevei med vanskelige svinger der man kan teste ut hva man er god for, kjører jeg fra han.. rettstrekkene tok han meg innpå..
Hvor godt en sykkel går har mye og si på hvem som kjører! Og du som skriver at enringa stempel gir 10 hk mer, det er bull, du får max en hk, og ja, jeg har prøvd forskjellen på en husqvarna sm, den er ikke stor!
exc vs wr, det er omtrent like sykler, mange faktorer som spiller inn, f.eks kan den wr'n som gikk dårligere enn ktm'n ha et slitt stempel?`
Mange faktorer som spiller inn, så syns ikke man skal prøve og rakke ned på ktm/husqvarna uansett.. begge syklene er knallråe, og jeg syns det er fett og kjøre med ktm'r.
Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
- ktmalex
- MC: Ktm Exc 125 supermotard
Den har ca 38 hesta, lure på om
e ska sette inn et en ringa stempel
å få enda mer :P - Location: Ã¥lesund for life da bitches
stempele og eksos ventilen e dei eineste forsjellane mellom exc og sx motorane, exc har 38hk og sx har 46, så stempele gir 8 hesta å e har da 46Tore^NSR wrote:Jeg har ikke sykkel lenger, men saken er at du ikke får 10 hester mer på grunn av det stempelet. Unnskyld ordbruket, men du er en jævla idiot som tror det.

Kjøre ktm exc 125 sm 05mod me ca 40 hesta
- ktmalex
hehe den hyousungen va jo deili da!!Bonnis wrote:Så sender du bilde av en slapp Hyosung?![]()
Sikker på at det ikke er flere forskjeller enn det du nevner? Syns det virker litt rart.
Tror heller ikke akkurat at SX har 46hk. 41-43 er vel et mer riktig tall.

men vetje e samma d!!! dei går ikke så mye mer uansett!
- ktmalex
https://www.ngales.com/products.asp?type=accessoriesBonnis wrote:Link?