Den bunaden var veldig fin! Og du har sikkert rett i at det er den Lølle mente, han nevnte også topplua.
Han i bunaden har samme type skjegg som avataren din, så et øyeblikk trodde jeg at begge viste bilde av deg (Men jeg regner med at Avataren er en figur fra Star Wars eller lignende?)
Ulvinnen wrote:Den bunaden var veldig fin! Og du har sikkert rett i at det er den Lølle mente, han nevnte også topplua.
Han i bunaden har samme type skjegg som avataren din, så et øyeblikk trodde jeg at begge viste bilde av deg (Men jeg regner med at Avataren er en figur fra Star Wars eller lignende?)
Personen er fra en eldre Supermann film om eg ikkje tar helt feil
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
Ulvinnen wrote:Ta deg heller en lang, fin MC-tur i dag, så kan jeg drømme om at jeg er med (i stedet for å sitte her og lete etter litteratur).
Har fått en stygg rift i bak dekket så tar ikkje noen langtur idag, men har jo allerede vært på en liten en
Hehe, ja det hadde nok vært mye kjekkere å ta turen ut enn å sitte inne med det du holder på med ja, men du kan jo drømme at vi er ute selv om eg ikkje er ute å kjører da
Er viktig å ha drømmer vettu
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
speedy gonzales 2 wrote:
Hehe, ja det hadde nok vært mye kjekkere å ta turen ut enn å sitte inne med det du holder på med ja, men du kan jo drømme at vi er ute selv om eg ikkje er ute å kjører da
speedy gonzales 2 wrote:
Er viktig å ha drømmer vettu
*Drømmer*
Hehe, den er god
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
Du har helt rett, det er den bunaden Lølle mente.
Den har fått noen kilo ekstra tidligere, og det tålte den fint. Den var egentlig litt stor i '88. De siste ekstra ble ikke like greit. Hyggelig å høre at flere har den, har ikke sett den på gata her østpå enda.
Zod: vet du hva den "strengen" på tvers i maghøyde er? Ser litt stort ut til å være klokkekjede.. har du forresten hørt noe navneforskjell på disse?
Eh.. Ulvinnens bunadsblogg?
Nå er det to uker siden jeg startet denne bloggen. Det har vært to kjedelige uker, uten mye å rapportere, siden jeg for det meste har inntatt horisontalen pga et hekseskudd dagen før bloggstart.
Men nå, endelig, begynner jeg å tro at det har sluppet taket (dog er det en liten stemme som prøver å slå kaldt vann i hodet på meg.)
Både i går og i dag vågde jeg å forlate området og dro og trente. I går så forsiktig at jeg ikke en gang ble svett. Men det gikk bra i den forstand at jeg bare hadde litt smerter etterpå, og ikke ble verre. Treningen i dag gikk veldig bra. Jeg tok i mye mer enn i går (ble svett, ja), og fikk likevel mindre vondt.
Så i morgen har jeg tenkt å gjenoppta mine vanlige aktiviteter. Går dette så bra som jeg håper, så regner jeg med at det kan bli en liten MC-tur på meg førstkommende helg. Fineværet er bestillt, og jeg er full av forhåpninger.
Det er bra du begynner å føle deg bedre. Må bare ikke blir for overmodig nå da
Men et spørsmål, den treningen du driver med, hva er det egentlig? Jeg så førstesiden din med noe tau og greier. Men er dette noe som er gunstig for dem med dårlig rygg, er det veldig belastende, slitsomt, noe for alle? Jeg tenker igrunn litt på min mor skjønner du. Hun sliter litt med dårlig rygg, men hun er ikke noe særlig til å gå turer grunnet en dårlig fot. Så jeg bare kom til å tenke på henne når du nevnte den dårlige ryggen din.