Teoriprøven for Lett - MC
hadde 5 feil på; kjøreteknisk og verneutsyr, 5 feil på Vikeplikt mv
5 feil på veg med høyere hastighet :oops:
Det var det jeg hadde flest feil på=/ pugger ekstra godt på dette så har jeg tatt teorien om 2 uker:D
Har bare 1 kjøretime(4.juni) og landevei(15juni) så er jeg ferdig=D
5 feil på veg med høyere hastighet :oops:
Det var det jeg hadde flest feil på=/ pugger ekstra godt på dette så har jeg tatt teorien om 2 uker:D
Har bare 1 kjøretime(4.juni) og landevei(15juni) så er jeg ferdig=D
Honda Cbr 125R-07mod.
Landevei og langkjøring er ikke det samme... iallefall ikke da jeg tok den, da var det 1 time med landevei, motorvei og alt det derre utafor byen(Tønsberg) i et. så var det langkjøring som var å reise til andre byer, da ble det Stokke og Sandefjord på meg gitt..P.Stordal wrote:Er det ikke det han sier da..? o0 *Landevei*=Langkjøring..
Hadde også mest feil på Veg med høyere hastighet - hele 7 feil!
landevei og alt det andre tok bare 1t og 30min(dobbelt time) mens langkjøring er 3 timer.
Honda NSR -98 mod.
men uansett så har jeg bare det igjen:P har ikke trengt så mange timer. 4 tobbelt timer tilsammen
, men begynner å få litt "dårlig" tid. har bursdag 3 juni, så var det ikke ledig med oppkjøring for i slutten av juni, men det var hvis besto teorien idag, nå må jeg sikkert vente litt uti juli en gang.. 

Honda Cbr 125R-07mod.
-
- MC: jeg har ikke en sykkel ennå! Men da jeg fyller 16 vil jeg ha enten honda cbr 125 repsol utgaven, eller derbi nude 125.
Re: Teoriprøven for Lett - MC
hvilken klasse er lett-mc på teoritentntamen.no?
-
- MC: jeg har ikke en sykkel ennå! Men da jeg fyller 16 vil jeg ha enten honda cbr 125 repsol utgaven, eller derbi nude 125.
oppkjøring til lett mc
Er det vanskelig å ta kjøretimer til lett-mc lappen? hvor mye koster det å ta lett-mc lappen? Hvor mye koster trafikalt grunnkurs?
Ja, forbered deg på det verste, da vil det gå lettere. Du kjører rundt i trafikken, avgjør selv om det er lett eller ei.
Koster mellom 10 og 20 store.
Trafikalt grunnkurs ligger på rundt 1500-2500kr.
Koster mellom 10 og 20 store.
Trafikalt grunnkurs ligger på rundt 1500-2500kr.
Lett mc = A1
En kjøretime på lett mc koster 1000-1100 her hvor jeg bor..
Vil ikke si det er vanskelig å kjøre nei, noe jeg sliter med er krypkjøringa.. Men det er vel bare tilvenningssak
En kjøretime på lett mc koster 1000-1100 her hvor jeg bor..
Vil ikke si det er vanskelig å kjøre nei, noe jeg sliter med er krypkjøringa.. Men det er vel bare tilvenningssak