Jenter på tur!
- indianeren
- Speedy Gonzales
- MC: Z1000 08
Jeg mener jeg har ett helt nytt sånt her sett liggende hjemme som jeg har fått streng beskjed om å selge (har kjøpt "skibokser"):

De er i sort utførelse, og med mindre de ligger pakka bort ett eller annet sted som ikke er hjemme, kan jeg godt selge de til en pen pris!
Kjøpte de på Ensjø, husker ikke hva forretningen heter.
Dama følger ikke med, men jeg tipper dere to klarer dere godt uten...

De er i sort utførelse, og med mindre de ligger pakka bort ett eller annet sted som ikke er hjemme, kan jeg godt selge de til en pen pris!
Kjøpte de på Ensjø, husker ikke hva forretningen heter.
Dama følger ikke med, men jeg tipper dere to klarer dere godt uten...

- Alas
- MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.
Sånne vesker som bare legges over passasjersetet kan jeg varmt anbefale. Fikk med sånne når jeg kjøpte sykkelen og de fungerer utmerket.
Mine er ikke vanntette noe som er litt dumt igrunn, men men. De er bare å legge over og feste enten i passasjerfothvilerne eller egne kroker under sykkelen. Et tips er å bruke noe imellom veskene og lakken, jeg har et sånt antisklinett som bidrar til at de ikke flytter på seg også bekytter de lakken mot gnisninger.
Sånn ser de ut på sykkelen min

Mine kan utvides og en får med seg ganske mye, ihvertfall halve listen til NoName
Tror jeg da......
Mine er ikke vanntette noe som er litt dumt igrunn, men men. De er bare å legge over og feste enten i passasjerfothvilerne eller egne kroker under sykkelen. Et tips er å bruke noe imellom veskene og lakken, jeg har et sånt antisklinett som bidrar til at de ikke flytter på seg også bekytter de lakken mot gnisninger.
Sånn ser de ut på sykkelen min

Mine kan utvides og en får med seg ganske mye, ihvertfall halve listen til NoName

-
- MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic
- Speedy Gonzales
- MC: Z1000 08
Re: Jenter på tur!
Mye fine forslag her gitt!! Jeg fikk litt sansen for å stroppe fast en bag bak slik som gixxerman har, fremfor de softbags'a :oops: Ikke bare bare å være så opptatt av utseendet på sykkelen hehe.. Prøvde å leite på google etter den kappa baggen, men fant for det meste "skibokser".. Har noen en direktelink?
Team PINK

Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3

Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3
-
- MC: -98 Yamaha TDM 850, Grå. Dønn standard, kun montert Givi Wingrack og varmeholker. Pluss en gammel klokke stripset til styret.
Baggasje er ikke noe problem
Selv om mange av dere andre kanskje kommer litt fortere frem.

Får faktisk med meg en ganske så god stol også...

Selv om mange av dere andre kanskje kommer litt fortere frem.

Får faktisk med meg en ganske så god stol også...
-98 Yamaha TDM 850 - Grå
Never hesitate to ride past the last street light at the edge of town.
Sunrise Riders Arendal
Meg på tryneboka
Klubben på tryneboka
Never hesitate to ride past the last street light at the edge of town.
Sunrise Riders Arendal
Meg på tryneboka
Klubben på tryneboka
-
- MC: x Suzuki SV650S
x Husqarna WR250 - Location: Sandefjord
Klær : Kjøp - Bruk - Kast..
Send det dere har shoppet hjem med posten
Ellers er det mer enn nok av muligheter til å stoppe langs veien, og sånn sett trenger dere veldig lite. Kjøp ved behov. Det er flust med bensinstasjoner.
Til dette trenger dere : ingen bagasjeløsning, men mye penger.
Send det dere har shoppet hjem med posten

Ellers er det mer enn nok av muligheter til å stoppe langs veien, og sånn sett trenger dere veldig lite. Kjøp ved behov. Det er flust med bensinstasjoner.
Til dette trenger dere : ingen bagasjeløsning, men mye penger.
"If you always do what you always done, you always get what you always got"