Kollisjons test
- Speedy Gonzales
- MC: Z1000 08
Kollisjons test
Kom over denne på nettet :
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
Kawasaki z1000 08 mod
- Speedy Gonzales
- Ulvinnen
- MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell
2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km - Location: Akershus
Det kan være nyttig å minne både oss og bilister på at vi er myke trafikanter...speedy gonzales 2 wrote:Ja, var ganske spesielt å se hvordan det kan gå i slow motionUlvinnen wrote:Å, fytti katta! *Kvalm*
Man kan føle behov for litt mer enn en god skinndress der!
Den videoen der gjør det lettere å skjønne hvorfor Gixxerman og LordShaft(?) blir så rasende på biler som presser dem i trafikken. Man er rimelig utsatt på en MC, dessverre.
Vi som MC-førere er ikke alltid så snille vi heller.
Jeg kom blant annet borti speiliet til en bil når jeg kjørte forbi en kø tidligere i dag (knuste sikkert), og jeg er garantert ikke den eneste som har gjort noe sånt.
Hjelper ikke akkuratt på kjærligheten som de har overfor oss.
Av bilister kommer alltid MC-førere til å bli sett på som suicidale gærninger uten respekt for egne eller andre sitt liv. Og hvorfor skulle det ikke være slik? Samtlige som kjøper R-sykkel kjøper det ikke akkuratt pga. komforten
Personlig så har jeg ingenting imot å stoppe bilister og fortelle dem at de hadde muligens tatt livet av meg eller måttet bøte ut med en masse penger hvis jeg f. eks. ikke var så rask på bremsen.
Enkelte er ikke så snill, som f. eks. kjærelæreren til en venn av meg som lagde en fin bulk i en fin bil mens han var ute og kjørte med vennen min.
Jeg kom blant annet borti speiliet til en bil når jeg kjørte forbi en kø tidligere i dag (knuste sikkert), og jeg er garantert ikke den eneste som har gjort noe sånt.
Av bilister kommer alltid MC-førere til å bli sett på som suicidale gærninger uten respekt for egne eller andre sitt liv. Og hvorfor skulle det ikke være slik? Samtlige som kjøper R-sykkel kjøper det ikke akkuratt pga. komforten

Personlig så har jeg ingenting imot å stoppe bilister og fortelle dem at de hadde muligens tatt livet av meg eller måttet bøte ut med en masse penger hvis jeg f. eks. ikke var så rask på bremsen.
Enkelte er ikke så snill, som f. eks. kjærelæreren til en venn av meg som lagde en fin bulk i en fin bil mens han var ute og kjørte med vennen min.
Last edited by Eike_Oak on 24 May 2007 00:34, edited 1 time in total.
- Skyt her -
- Speedy Gonzales
Stoppet du opp og snakket med verdkommende da?Eike_Oak wrote:Vi som MC-førere er ikke alltid så snille vi heller.
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
Kawasaki z1000 08 mod
Nei, dessverre. Køen beveget seg så jeg så ikke helt hvordan det var mulig.speedy gonzales 2 wrote:Stoppet du opp og snakket med verdkommende da?Eike_Oak wrote:Vi som MC-førere er ikke alltid så snille vi heller.
Bremset ned og ga han/henne en god mulighet til å få med seg skiltnummeret mitt, då.
- Skyt her -