Nå er det en del år siden jeg hadde oppkjøring på lett-mc (August 2004

), men kan gi noen tips iallefall:
Forgaffel:
Holde inne forbrems og "trykke" styret nedover. Da får du testet at gaffelen går tilbake slik den skal. Konsekvensene med noe galt på forgaffel kan være at ikke hjulet holdes i bakken slik det skal med de konsekvensene det får. Sim ringene ville jeg bare kontrollert overflatisk for lekkasjer og at alt ser greit ut.
Fjæring og støtdempere bak:
Sitte på sykkelen og hoppe på setet, da skal sykkelen effektivt komme tilbake til den opprinnelige posisjonen. Deretter kan du sjekke at selve demperen ser hel og fin ut og ikke noe oljelekkasje eller lignende. Du kan forklare at det er mulig å justere demperen slik at den blir hardere eller mykere, og at dette kan ha en konsekvens på hvordan sykkelen oppfører seg.
Styring:
Her ville jeg også overflatisk sett over at alt ser fint ut. Sjekk at styret beveger seg fint og rolig uansett hvilket vei du svinger det, og at det ikke er noe slakk (Sensor holder ofte opp selve sykkelen i et slikt tilfelle).
Hvis det er noen som har tatt lappen etter meg, så husker de sikkert mer enn meg om dette. men håper det hjalp litt iallefall