honda cbr 125 07 R

Prat om lett MC.
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

du har hvertfall lagt merke til meg.. mer enn jeg kan si om deg
EvenDeven
Posts: 3180
Joined: 23 Jan 2007 15:03

Post by EvenDeven »

Men for faen, legg hverandre til på msn og diskuter det der :P
User avatar
NeoN
Posts: 865
Joined: 10 May 2005 18:14
Location: Trondheim

Post by NeoN »

Mange nolifers her legger jeg merke til.. inkludert de som ikke har forumvett.

Ontopic: Honda cbr, jeg har prøvd en og ble meget skuffet, slappsykkel og følelsen med de småe dekka likte jeg ikke, ble for liten for meg rett og slett!

Hadde honda satset mer på størrelsen, ville sykkelen med årets design vært et BRA kjøp. Sykkelen har pålitelighet som det holder. Men syns ikke det er noe særli morro faktor over sykkelen..

Cbr er for den som vil ha en ok sykkel, som ikke har interesse av og skru, og er mer fornuftige enn oss 2takts frelste når det gjelder økonomi og bensinforbruk, men til gjengjeld får vi det veldig morsomt;D
Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007

nå: BMW 320 E46 M-tech<333
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

nolifers? er søren ikke jeg som sitter oppe til 2 om natta i jobb/skole uke å skriver på mc forum... Synes hva du vil om cbr men er noen som tenker økonomisk også så de får seg tung sykkel så fort som økonomien byr seg
User avatar
Dawes
Posts: 299
Joined: 02 Nov 2006 13:28
Location: Forstad til helvete

Post by Dawes »

mer gøy med 2 taktere :roll: hvis du går inn for at det å kjøre 4takter ikke er gøy så er det ingen problem å ha ditt synpå 4 taktere!
Nå: Cbr 125R 05
Image
EvenDeven
Posts: 3180
Joined: 23 Jan 2007 15:03

Post by EvenDeven »

Er du kranglefant Kriz? :P
De som har to-taktere liker oftest dem bedre enn 4-taktere.
De som har 4-taktere liker oftest dem bedre enn 2-taktere.

Sånn er det bare
User avatar
Dawes
Posts: 299
Joined: 02 Nov 2006 13:28
Location: Forstad til helvete

Post by Dawes »

EvenDeven wrote:Er du kranglefant Kriz? :P
De som har to-taktere liker oftest dem bedre enn 4-taktere.
De som har 4-taktere liker oftest dem bedre enn 2-taktere.

Sånn er det bare
oftest ja, men hadde jeg hatt penger til å kjøpt meg en "ny"nsr så hadde jeg gjort det,(men når vi fikk en lottomiljoner i familien så kom det en slik i gave til meg). men liker ikke den SLAKTINGEN av sykkler med 4takts motor å spessielt de eier dem. :evil: :evil:
Nå: Cbr 125R 05
Image
EvenDeven
Posts: 3180
Joined: 23 Jan 2007 15:03

Post by EvenDeven »

Jeg for min del har aldri prøvd 4-takter lett mc..
Har en cbr i garasjen nå som jeg må prøve en dag det blir finvær!

Så jeg har aldri sagt noe negativt om de 8)
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

okei dere totakts fans får forsette å kjøpe totakter å cruise med en rs250 eller en 25år gammel nsr 500 da dere får tung lappen men jeg skal hvertfall kjøpe meg en firetakter som tung sykkel.. og det er gøy å kjøre sykkel noen er mer gøy enn andre sånn er livet å folk har forskjellige meninger. Men se bort fra det gøyale så er cbr billig, lett å selge, 5år garanti og mye mer driftsikker og sluker mindre bensin. Mer enn du kan si om de fleste totakter. Så kanskje noen totaktere er litt mer gøyale uplombert men den dagen dere kjører ned en fyr og forsikringselskaper ikke vil dekke det pga trim og dere må punge ut med millioner.. lykke til..
Eike_Oak
Posts: 1236
Joined: 27 Apr 2005 20:31

Post by Eike_Oak »

Kriz wrote:okei dere totakts fans får forsette å kjøpe totakter å cruise med en rs250 eller en 25år gammel nsr 500 da dere får tung lappen men jeg skal hvertfall kjøpe meg en firetakter som tung sykkel.. og det er gøy å kjøre sykkel noen er mer gøy enn andre sånn er livet å folk har forskjellige meninger. Men se bort fra det gøyale så er cbr billig, lett å selge, 5år garanti og mye mer driftsikker og sluker mindre bensin. Mer enn du kan si om de fleste totakter. Så kanskje noen totaktere er litt mer gøyale uplombert men den dagen dere kjører ned en fyr og forsikringselskaper ikke vil dekke det pga trim og dere må punge ut med millioner.. lykke til..
Først og fremst snakket vi i 125ccm klassen, istedenfor 500ccm 2t kan man kjøpe 1000ccm 4t, det kan man ikke med lett-MC

For det andre pleier ikke takstmannen å se etter trim og hvis han gjør det overseer han det vanligvis.
- Skyt her -
User avatar
Thunder
Posts: 499
Joined: 22 Mar 2007 19:15
MC: Aprilia SXV550 07'
Aprilia RS250 95'
Location: Flekkefjord

Post by Thunder »

Personlig syns jeg det er mye gøyere med en eksplosiv 2 takter, men det er jo klart at det blir slitsomt i lengden og kjøre 2 takter på f.eks langturer.
Aprilia SXV 550 07'
Aprilia RS 250 95'
KTM SXF 250 08'
Honda Camino ;)
øyvind
Posts: 179
Joined: 23 Jan 2007 22:01
Location: ørje

Post by øyvind »

Ontopic: Honda cbr, jeg har prøvd en og ble meget skuffet, slappsykkel og følelsen med de småe dekka likte jeg ikke, ble for liten for meg rett og slett!
cbr høres hvertfall ut som en motorsykkel og ikke en motorsag eller lignende
Henrix
Posts: 20
Joined: 23 Apr 2007 21:42

Post by Henrix »

Har denne sykkelen selv:) må si jeg er kjempefornøyd=)
Men vi har jo forskjellig smak:) sånn er det=))
Honda Cbr 125R-07mod.
User avatar
P.Stordal
Posts: 317
Joined: 01 May 2007 15:40
MC: Blå Honda CBR 125 R 2007
Location: Skreia - Toten - Norway!

Post by P.Stordal »

Ja heldigvis :D Nei, det blir nok en -07 CBR på meg håper jeg! :D
Noen som har prøvd den med en passasjer bakpå..?
Har lett-lappen og en blå '07 Honda CBR 125 :D
Bewee
Posts: 64
Joined: 01 Nov 2006 16:40

Post by Bewee »

øyvind wrote:
Ontopic: Honda cbr, jeg har prøvd en og ble meget skuffet, slappsykkel og følelsen med de småe dekka likte jeg ikke, ble for liten for meg rett og slett!
cbr høres hvertfall ut som en motorsykkel og ikke en motorsag eller lignende
Cbr høres ikke ut som en motersykkel men en gressklipper.

Er ikke så mye å skryte av 2t eller 4t når det er 125cc og under. 2t blir som motorsag og 4t som gressklipper.
Honda nsr
Post Reply