I april i fjor kjørte vi til Dalen I Telemark og overnattet der. Da fant vi noen fine småveier

Takk for tips, jeg får våge meg på å lese litt i de lange bloggene, og se om jeg finner noen gullkorn.Jeanette wrote: Når det gjelder veibeskrivelser så er det stadig folk som skriver om turer de har hatt. Enten det står i bloggene, eller under 'avdelingen' for kjøreruter og veivalg, så vil du finne det
Kanskje det, ja! Vi har ikke regnet så mye på milene, men om vi finner ut at det blir lite kjøring er det jo nok av veier å velge mellomGixxerman wrote:Selv hadde jeg "spandert" på meg litt lengre dagsetapper, men det er kanskje bare meg
Håper virkelig været blir bra! Om det ikke er strålende sol gjør ikke det noe, så lenge vi får oppholdUlvinnen wrote:Her har du fått med deg veldig mye bra! Gamle Strynefjellsvei, Romsdalen, Dalssnibba Valdresflya... Dere kommer til å føle dere overveldet over hvor vakkert og fantastisk Noreg erFor ikke å snakke om at kameraet ditt vil gå varmt
Får bare håpe dere blir heldige med været!
Om vi forlenger turen blir dag 2 opp til Atlanterhavsveien, så da får vi hvert fall dekket området. Hadde ikke gjort meg noe å forlenge turen, så jeg venter spent på hva Thomas får til mtp. fri!Joa wrote:Høres bra ut! Får med deg det meste med den ruten. Og tar du dag 2 oppover fra Åndalsnes opp Atlanterhavsveien og tilbake igjen, så har du fått med deg altOg overnattingmuligheter er det flust av