Er veldig mye frem og tilbake med meg, men nå har det seg slik at jeg kansje bare lakker hele driten. En kompis sa han skulle hjelpe til slik at det ble skikkelig
Så spurte jeg hvilken lakk han ville gått for, biltema sa han. Er denne noe spess tess?
I så fall er det noen som har brukt denne eller har noen erfaringer med den lakken?
Er ikke snakk om noen avangserte dekorer eller noe sånnt, blir enten sølv blank eller helt kull svart blank lakk.
Kjøpe lakk på Biltema? Dårlig ide. Vi lakket russebilen vår med spraybokser fra Biltema. Dysene var håpløse og lakken var ikke av noe særlig kvalitet. Dysene spytter, så det er vanskelig å få det jevnt og fint.
inunf wrote:Kjøpe lakk på Biltema? Dårlig ide. Vi lakket russebilen vår med spraybokser fra Biltema. Dysene var håpløse og lakken var ikke av noe særlig kvalitet. Dysene spytter, så det er vanskelig å få det jevnt og fint.
har også litt erfaringer der ifra. kjøpte grunning der ifra når jeg skulle lakke framskjermen på derien. når jeg sprayet grunningen på så spyttet den å det kom klumper ristet boksen i en halv time og hadde den litt i lunket vann halve boksen var i vannet, den var mongo førr det så tok jeg svart lakk på boks, den var å litt rar. så endte med at jeg pusset den ned igjen å sendte den med naboen te verkstedet der han jobbe, så lakket han den, så ble den gull han lakket den gratis med sprøyta da
Boksspray generelt er ganske dårlig. Har prøvd å grunne å pusse, flere lag og med ett par lag klarlakk på toppen. Ikke F### at det vil sitte skikkelig.
Kanskje jeg bare er litt kresen?
Tror merket het quick? Lakket vått i vått og resultatet ble helt greit. Var bare litt ømtålig for slag
mathiazz wrote:Er veldig mye frem og tilbake med meg, men nå har det seg slik at jeg kansje bare lakker hele driten. En kompis sa han skulle hjelpe til slik at det ble skikkelig
Så spurte jeg hvilken lakk han ville gått for, biltema sa han. Er denne noe spess tess?
I så fall er det noen som har brukt denne eller har noen erfaringer med den lakken?
Er ikke snakk om noen avangserte dekorer eller noe sånnt, blir enten sølv blank eller helt kull svart blank lakk.
har ikke lakket stoer ting med biltema lakk, men jeg har lakka hendler og slikt, og det funka greit. og har brukt varmelakken på flere potter. eneste som var minuset var at potta ble grå etter første turen. grunnen til det er at lakken må varmes opp en gang for å bli skikkelig, og dette gjorde ikke jeg. lote den bare tørke og så kjørte jeg.