Jeg løste dette slik : http://macrom.no/alternativ_depostotte.jpg
Jeg forlanger ikke å bli kalt et geni, og regner med at andre har funnet på slikt før meg. Men det kan jo hende noen har nytte av det

Fordi bilen ikke er min.. Skiltet på sykkelen driter jeg ganske langt iGixxerman wrote:Unnskyld at jeg spør, men hvorfor sladder du skiltet på bilen og ikke sykkelen. Skulle vel tro det burde vært omvendt isåfall
Det må ha vært et godt kjøp. Hvis frakten var på 100 kroner så betyr det at støttene kostetLasseleeten wrote:Tss..
Jeg kjøpte depostøtter fremme og bak til rundt en 500 lapp med frakt. Helt nye og bra kvalitet..
Fra tyskland
Ja det lurer jeg også på. Tråla ebay.co.uk og .de depostøtter. Fant ikke ut hva det heter på tysk, så bestilte fra .co.uk. Støttene (forran og bak) betalte jeg litt over 400kr for. Men så var jo frakten dyrere da. Kom på en tusenlapp ink. frakt og noen branketter av et slag jeg ikke vet hva er (bestilte med i tilfelle jeg får bruk for det). Så forstår ikke helt hvordan du har fått de for 500kr ink. frakt, da må det jo ha vært gratis frakt?blarsen wrote:Det må ha vært et godt kjøp. Hvis frakten var på 100 kroner så betyr det at støttene kostetLasseleeten wrote:Tss..
Jeg kjøpte depostøtter fremme og bak til rundt en 500 lapp med frakt. Helt nye og bra kvalitet..
Fra tyskland
((500/1,25)-100)/2 = 150 kroner stykket.
Hvor var det du fant disse?