Hvor mye i bot?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
EvenDeven

Hvor mye i bot?

Post by EvenDeven »

Hvor mye får jeg i bot hvis jeg blir tatt med miniskilt..? Nå tenker jeg på størrelsen
13 x 10 eller 16 x 12 ..

Takk
Mantis
MC: Aprilia RS250 (I wish!)
It’s my birthday

Re: Hvor mye i bot?

Post by Mantis »

I værstefall kan du bli tatt for dokument forfalsking, da er det vel bare å åpne lommeboka regner jeg med :-k
Må vel inn for det også, men skal vist være lov å klippe bort de dere svarte kantene rundt skiltet.
Image
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
Banditbiker
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

Det er ikke lov å klippe bort de svarte kantene. Skilt skal være i sin originale forfatning, umodifisert og anbragt på kjøretøyet i henhold til kjøretøyforskriftene.

Ellers så er jeg sikker på at denne diskusjonen har vært oppe her ganske så mange ganger tidligere.
EvenDeven

Post by EvenDeven »

Okei..
Ja det kan stemme at dette har blitt mye pratet om, men lurer bare på sånn ca. hvor mye jeg kan få i bot?
Banditbiker

Post by Banditbiker »

Jeg har sett 3k være nevnt noen ganger + visning .

:shock:
EvenDeven

Post by EvenDeven »

Åh faen :shock:
Da tror jeg vi glemmer hele greia.. :lol:
Bonnis
MC: Honda X11

Post by Bonnis »

Banditbiker wrote:Det er ikke lov å klippe bort de svarte kantene. Skilt skal være i sin originale forfatning, umodifisert og anbragt på kjøretøyet i henhold til kjøretøyforskriftene.

Ellers så er jeg sikker på at denne diskusjonen har vært oppe her ganske så mange ganger tidligere.
Tull. Det er lov å skjære bort litt på sidene på skiltet. Dette er det mål for hvor mye som er tillatt, men mener å ha hørt at det er 1cm på hver side som lovlig kan klippes bort.
stian

Post by stian »

Tull.. skiltet skal være slik som du får det fra statens vegvesen... med en vinkel på max +-30grader og synlig fra 30m.. bruk SØK knappen
Banditbiker

Post by Banditbiker »

Bonnis wrote:
Banditbiker wrote:Det er ikke lov å klippe bort de svarte kantene. Skilt skal være i sin originale forfatning, umodifisert og anbragt på kjøretøyet i henhold til kjøretøyforskriftene.

Tull. Det er lov å skjære bort litt på sidene på skiltet. Dette er det mål for hvor mye som er tillatt, men mener å ha hørt at det er 1cm på hver side som lovlig kan klippes bort.
Det er så mye/mange mener å ha hørt her inne som ikke har gjort nettopp annet enn det, mener å ha hørt.
Før du snakker om at folk prater tull, så sjekk ut selv da. Det kan jo hende at det er noen her inne som av og til vet hva de snakker om også, og ikke bare har hørt om en som hadde en tante som hadde vært sammen en som mente han kjente ei som bodde sammen med en politimann som trodde han husket at biltilsynet hadde sagt.
rerell

Post by rerell »

Banditbiker wrote: Det er så mye/mange mener å ha hørt her inne som ikke har gjort nettopp annet enn det, mener å ha hørt.
Før du snakker om at folk prater tull, så sjekk ut selv da. Det kan jo hende at det er noen her inne som av og til vet hva de snakker om også, og ikke bare har hørt om en som hadde en tante som hadde vært sammen en som mente han kjente ei som bodde sammen med en politimann som trodde han husket at biltilsynet hadde sagt.
:lol: =D>
EvenDeven

Post by EvenDeven »

Banditbiker wrote: Det er så mye/mange mener å ha hørt her inne som ikke har gjort nettopp annet enn det, mener å ha hørt.

Jeg fikk høre av kjørelæreren min at skiltet skal være slik du får det fra biltilsynet.
Så jeg stoler på det han og du sier der ;)
Racing

Post by Racing »

Må være slik du får det av statens vegvesen ja, stemmer det.... Ifjor var det ca 2000 i bot. sa politiet, men hadde kanskje økt.. kan si fra nøyaktig hva det er om en stund, venter på ei slik bot.
Suzuki GSXR600 2004
Post Reply