dama ble f.eks. bedt om å finne ut hva som var feil med bilen før de startet, og hun så et varsel-lys som indikerte at det var for lite bremseveske.
hva slags spørsmål har dere fått?
har selv oppkjøring i morgen

takker alle sammen, men duJeanette wrote:Jeg fikk spørsmål om dekkene. Om det var sommer- eller vinterdekk (jeg kjørte opp om sommeren, men kjøreskolebilen hadde piggfrie vinterdekk), og om mønsterdybden. Da jeg sa det var vinterdekk, fikk jeg spørsmål om de var lov å kjøre med, og hva jeg syntes om mønsterdybden.
Eller er det som Alas svarer, kjørelæreren din skal ha gått gjennom slikt med deg. En av de siste timene mine før oppkjøring på bil gikk vi gjennom påfylling av olje, spylervæsle, kjølevæske, testet bremsekraftforsterkeren, sjekket dekkene o.l.
Lykke til!
eller bruke det æ være hull der piggene skal være?Banditbiker wrote:Er det vinterdekk, er det sikkert snø på dem
Akkurat nå husker jeg faktisk ikke hvordan man ser forskjell på piggfrie vinterdekk og sommerdekk. Du har mønsterdybden å gå etter ja..s1lVa wrote:jeg vet ikke hvordan jeg ser om det er vinterdekk eller ikke. jeg vet at mønsterdybden skal være 1,6 på sommerdekk, og 3 på vinterdekk.