kjørejakke fra jofama
- olsen.no
- MC: derbi sm 2002
_________________ - Location: tromsø. -kroken
kjørejakke fra jofama
hei! har denne kjørejakken beskyttelse inni? sånn beskyttelse man må ha når man skal ta lappen i moped/lett?

Re: kjørejakke fra jofama
Hva med en link som viser hviken jakke det er snakk om?
- olsen.no
åja, sorry det glemte jegFV wrote:Hva med en link som viser hviken jakke det er snakk om?
http://www.jofama.se/motorcycle_wear/

Hehe, like langt, den linken går ikke lengre enn til forsiden. Men si merke og modell du, evt legg ut ett bilde. Om det er LindSTRands du ser på, så kan jeg iallefall anbefale både bukse, jakke og sko. Dette i tekstil. Vann og vindtett, begge deler. Har faktisk vurdert en ryggsekk fra Lindstrands.

- Alas
- MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.
Mange av Jofama/Lindsstrands/Halvarssons jakker kan man vel kjøpe albu og skulder beskyttelse til. Det samme gjelder buksene deres, bare at det da er snakk om kne og hofte beskyttere, naturlig nok.
Har selv en tekstildress fra Lindstrands og en ekstra bukse. Alt komplementert med beskyttere. Jeg er veldig fornøyd så langt, har ikke kræsjtesta dem enda, og håper jeg slipper.....
Og invester gjerne i en ryggskinne, det er varmt, til dels ubehagelig kanskje, men veldig veldig kjekt om uhellet skulle være ute vil jeg tro..
Mvh
Har selv en tekstildress fra Lindstrands og en ekstra bukse. Alt komplementert med beskyttere. Jeg er veldig fornøyd så langt, har ikke kræsjtesta dem enda, og håper jeg slipper.....
Og invester gjerne i en ryggskinne, det er varmt, til dels ubehagelig kanskje, men veldig veldig kjekt om uhellet skulle være ute vil jeg tro..
Mvh
Den jakka ser ut som det er den samme som jeg har, på min er det hvertfall beskyttelse til albuer og skuldre. i plast, og i tilleg så er det stoffpolstring i nakken og ryggen.
Jeg kjøpte beskyttelse som man fester med borrelås til min jakke. Kosta vel 150 kr for skulder og albuebeskyttelse, så prisen er ikke avskrekkende.
- Desmo
- MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900 - Location: Lena
Har en Lindstrand goretex jakke, en goretex bukse og en dongeri MC-bukse. En Jofama skinnjakke og skinnbukse. De virker meget solide alle sammen,men gode glidelåser, gjennomtenkte detaljer og god komfort. Prismessig er de ikke avskrekkende heller.olsen.no wrote:oktakker for svar
kanskje jeg skal bestille den. er det bra kvalitet?

"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo

-Pogo

Har Lindstrands jakke og bukse selv, og er meget fornøyd med begge deler. Detaljene er gjennomtenkte og klærne gir et solid inntrykk. Jeg tror det er vanskelig å finne noe som er vesentlig bedre til samme pris.
- olsen.no
er de store i størrelsene? visst jeg bestiller medium så er de i medium? ikke sånn at de som selges i sånne utenlandske boder a man må kjøpe xl for egentlig å få den i large?LemonDog wrote:Har Lindstrands jakke og bukse selv, og er meget fornøyd med begge deler. Detaljene er gjennomtenkte og klærne gir et solid inntrykk. Jeg tror det er vanskelig å finne noe som er vesentlig bedre til samme pris.

De er greie i størrelsen, må huske at det er vår kjære nabo i sør som har designa dem 

- olsen.no
danmark?FV wrote:De er greie i størrelsen, må huske at det er vår kjære nabo i sør som har designa dem

Hehe, my bad, tenkte øst. Har hatt eksamen i dag, så jeg er rimelig tullete i hode kan du siolsen.no wrote:danmark?FV wrote:De er greie i størrelsen, må huske at det er vår kjære nabo i sør som har designa dem