Håper dere skjønner hva jeg mener?

Neida, ikke mye jobb. Klinkingen skal ikke overdrives og kan ofte "underdrives" uten fare. De fleste, også verkstedene, moser tappene og det er direkte feil. De skal IKKE moses så det bretter seg ut og metallet sprekker. Det skal bare utvides litt. Som regel er pinnene hule ytters. En butt dor, en hammer og et motholt og noen slag er alt som skal til.Racing wrote:da er alt i orden.... fikk låne utstyr av et verkested som er beregent for å "mose" ut klinklåsen -- han på verkstedet sa man kunne bruke dor, men det var litt av en jobb da... men som sagt, nå er det i orden, så slipper man å tenke på det...
Drar til nærmeste MC-butikk og kjøper en klinkelås.sammyboy wrote:Etter eg leste denne tråden gikk jeg tilbake på siden eg har bestillt fra og fant til min forskrekkelse at kjede var avbildet med samme type kjedelås som eg husker eg hadde på min moped for ørten år siden.
Drev/kjede settet selges spesifikk til SV1000 samt mange andre 1000R sykkler. Virker som et seriøst nettsted.
Hva gjør eg om kjede dukker opp i posten med denne typen lås??