Og hvor kan jeg evnt få ny nøkkel?
Takker for alle svar

aj aj... du får kontakte et verksted da, og bare håpe at de kan skifte låsen for degrognlin wrote:okei, typisk at jeg impoterte denne sykkelen fra Tyskland da;/
går det an?? da kan jo bare skurker gjøre dette for å få nøkler til en stjålet sykkel??P.Stordal wrote:Skriv inn rammenr. og spør etter nye nøkler i en mail til Honda, så får du nye!
Ingen vits i å skifte alle låsene, da..
Fordi de kjører fra deg..? Enkelte sku ha gått opp igjen fra BARNEHAGEN... Virker i hvertfall slik, så mange sånne barnslige kommentarer det er her :Sjeditimi wrote:Det går an å fylle bensin, men det vil jeg ikke si, for så lenge du kjører nsr så vil jeg at du skal være tom for bensin slik at du holder deg mest mulig vekke fra trafikken.
Ja, jeg har ett stort hat mot NSR!
Når nsr kjører fra meg så skal jeg heller vurdere å kjøpe en nsr, grunnen til at jeg hater nsr er fordi den er stygg, og eierene av nsr'er blir styggere!P.Stordal wrote:Fordi de kjører fra deg..? Enkelte sku ha gått opp igjen fra BARNEHAGEN... Virker i hvertfall slik, så mange sånne barnslige kommentarer det er her :Sjeditimi wrote:Det går an å fylle bensin, men det vil jeg ikke si, for så lenge du kjører nsr så vil jeg at du skal være tom for bensin slik at du holder deg mest mulig vekke fra trafikken.
Ja, jeg har ett stort hat mot NSR!