Skal se senere, har ikke så mye tid på jobb
Kjenner vel egentlig bare en med lappen. Eller kjenner litt fler, men ikke sånn veldig godt at jeg kommer til å sitte på og sånt tror jeg. Onkelen min har sykkel, men vet ikke om jeg kommer til å sitte på så mye der. Hehe!
Men dama til han jeg kjenner, som også er bestevenninna mi driver å tar lappen nå. Ser ut til å gå litt tregt, så får nok ikke lappen før sent i sesongen og da er det vel ikke så aktuelt å sitte på med henne i år.
Hun har tydeligvis vært veldig uheldig med kjøreskolen. Er bare en fyr som kjører og han kjører bare noen timer om dagen. Hun hadde en time i går og så fikk hun neste den 20. Kan jo ikke holde på sånn..? Sier hun bør bytte skole, men hun er litt skeptisk siden det kanskje tar lang tid å vende seg til ny sykkel. Men tror uansett hun tjener på det jeg. I tillegg er hun veldig misfornøyd med læreren. Han bare kjefter og skriker og sier aldri om hun gjør noe bra. Så hun gruer seg til hver kjøretime
Ellers så kjenner jo han en del med sykkel da, så skal nok klare å bli kjent med noen fler
Er det mange i din omgangskrets som har sykkel eller? Er vel fort gjort å bli påvirket om mange av vennene har det..