Internett Butikker som Selger Dekk ?
Internett Butikker som Selger Dekk ?
Hei,
Er på jakt etter noen gode Webshopper på nettet som leverer til eller opererer fra Norge, og som selger Metzler Tourono dekk i dim 90/90-21 og 130/80-17. Det er så mange dårlige sider i Norge på Mc deler, finnes det noen gode noen som tilogmed selger disse dekkene ? Kjenner dere til noen som selger orginale Honda deler over nettet ?
mvh Transalp
Er på jakt etter noen gode Webshopper på nettet som leverer til eller opererer fra Norge, og som selger Metzler Tourono dekk i dim 90/90-21 og 130/80-17. Det er så mange dårlige sider i Norge på Mc deler, finnes det noen gode noen som tilogmed selger disse dekkene ? Kjenner dere til noen som selger orginale Honda deler over nettet ?
mvh Transalp
Re: Internett Butikker som Selger Dekk ?
Vi, har bestillt Metzler dekk herfra: http://www.motorsykkeldekk.com/start.html, bra priser og relativt kjapp levering.
Der har jeg lyst til å handle også, men er det noen som vet
hvem i Oslo omr som har fornuftig pris på omlegg/avbal. ?
Takk
hvem i Oslo omr som har fornuftig pris på omlegg/avbal. ?
Takk
Takk, jeg har bestilt dekk derfra. Det ble mye billigere enn alternativene.
Kommer antakeligvis til aa levere inn dekk og felger til et mc verksted og lar de montere og avbalansere, kan da ikke koste all verden, jeg trenger nemlig ogsaa slanger til min bike, og det har de desverre ikke paa ovennevnte shop. Har hoert at Michellin slanger er gode.

Har selv tenkt å kjøpe dekk på nettet.
Er det noen som har fått lagt om dekk hos dekkforhandlere?
Leste engang at det å kjøpe dekk på nettet, og så ta med dekk og felg til en dekkomlegger, var som å ta med en rå biff til en restaurant og spørre om de kan lage middag til deg
Altså dekkforhandlerne var lite villige til å legg om for deg...
Er det noen som allerede har fått lagt om, i tilfelle hvilke dekkomleggere??
Oslo?
Trondheim?
Bergen?
Stavanger?
Tromsø?
Vet det går an å ringe rundt å høre, men jeg er ikke pågående nok
Er det noen som har fått lagt om dekk hos dekkforhandlere?
Leste engang at det å kjøpe dekk på nettet, og så ta med dekk og felg til en dekkomlegger, var som å ta med en rå biff til en restaurant og spørre om de kan lage middag til deg

Altså dekkforhandlerne var lite villige til å legg om for deg...
Er det noen som allerede har fått lagt om, i tilfelle hvilke dekkomleggere??
Oslo?
Trondheim?
Bergen?
Stavanger?
Tromsø?
Vet det går an å ringe rundt å høre, men jeg er ikke pågående nok

Jeg kjøper dekk via en veldig gunstig avtale på dekkmann! Jeg levere inn sykkelen og verkstedet her oppe legger om, balanserer dekk og monterer på igjen for den nette sum av. 200,- bak og 125,- foran.
Hvis mc-forhandleren eller verkstedet ikke er mye villig til å gjøre dette finner du deg en annen plass. Såpass service bør de yte i håp om at du kommer igjen.
Hvis mc-forhandleren eller verkstedet ikke er mye villig til å gjøre dette finner du deg en annen plass. Såpass service bør de yte i håp om at du kommer igjen.
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
- Desmo-Dude
- MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721
De fleste dekkforhandlere legger om for deg,og de her jeg bor tar vanlig timepris for omlegging.
2006 VW Passat
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
Er dette en privat avtale som du har inngått, eller er dette noe jeg f.eks kan gjøre?LordShaft wrote:Jeg kjøper dekk via en veldig gunstig avtale på dekkmann! Jeg levere inn sykkelen og verkstedet her oppe legger om, balanserer dekk og monterer på igjen for den nette sum av. 200,- bak og 125,- foran.
Tenker på å bestille dekk på motorsykkeldekk.com, men solberg tar så sinnsykt mye, i tillegg må jeg levere kun felg og jeg har ikke noe bukk eller noe.
Vill spare mye ved å bestille dekk der i fra.
Hørte oppe på dekkbaronen, men de hadde ikke fått inn balangserings maskin til mc osv osv

- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
Nei dette er ikke noe privat avtale. Går via kontakter.
Kjøper metzeler z6 bakdekk for 1500,- på solberg skulle de ha 2600,- så der er penger å spare hvis en forhører seg litt
Kjøper metzeler z6 bakdekk for 1500,- på solberg skulle de ha 2600,- så der er penger å spare hvis en forhører seg litt

I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
1500kr?
Det kan jo ikke være noe dårlig dekk, siden du velger det på din mener jeg.
De skulle ha rundt 2300,- for et vanlig bridgestone bak dekk i 17- 70-140
og 1800,- for et vanlig bridgestone for dekk i 17-80-110 på solberg
Kom ikke på tale sa jeg, ikke kunne de legge om til meg heller gratis ved kjøp av begge, da måtte jeg levere kun felg. Dårlig service!
Mc-deler var sånn midt i mellom på pris.
Dekk front:
Pirelli 17-110/80 sport demon (57H) 1,149.00,-
Dekk bak:
PIRELLI 17-140/70 TL SPORT DEMON 62H 1,298.00,-
sum: 2,447.00,-
Der legger de om til deg gratis om du kjøper begge dekkene også, er egentlig slik det er, service kalles det!
Hørte meg litt oppe på dekkbaron-1 som sakt, lurer på om det blei rundt 2.800 - 3.000,- for de samme dekkene som på mc-deler. Har ikke hørt med dekksenteret eller noe enda.
På Gåseidet da? Vet du om de har noe særlig utvalg der Shaft?
Billigste hadde vært motorsykkeldekk.com ja, men er litt avhengig av hva det vil koste meg å legge om. Klart jeg bare kan ringe rundt til de forskjellige dekksenterene, men det blir bare "tjaa njaa" og "har ikke rette mannen inne"
Betaler ikke en hel verkstedtime til 1000kr for et dekkskifte altså.
Det kan jo ikke være noe dårlig dekk, siden du velger det på din mener jeg.
De skulle ha rundt 2300,- for et vanlig bridgestone bak dekk i 17- 70-140
og 1800,- for et vanlig bridgestone for dekk i 17-80-110 på solberg

Mc-deler var sånn midt i mellom på pris.
Dekk front:
Pirelli 17-110/80 sport demon (57H) 1,149.00,-
Dekk bak:
PIRELLI 17-140/70 TL SPORT DEMON 62H 1,298.00,-
sum: 2,447.00,-
Der legger de om til deg gratis om du kjøper begge dekkene også, er egentlig slik det er, service kalles det!
Hørte meg litt oppe på dekkbaron-1 som sakt, lurer på om det blei rundt 2.800 - 3.000,- for de samme dekkene som på mc-deler. Har ikke hørt med dekksenteret eller noe enda.
På Gåseidet da? Vet du om de har noe særlig utvalg der Shaft?
Billigste hadde vært motorsykkeldekk.com ja, men er litt avhengig av hva det vil koste meg å legge om. Klart jeg bare kan ringe rundt til de forskjellige dekksenterene, men det blir bare "tjaa njaa" og "har ikke rette mannen inne"
Betaler ikke en hel verkstedtime til 1000kr for et dekkskifte altså.

- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
-
Her er min første erfaring med motorsykkeldekk.com:
Bestillte et sett med pirellidekk.
Ble først spammet med "trenger bekreftelse på leveringsadresse" et antall ganger. (adressen for levering er ikke min adresse, men de har et eget felt for dette så det skulle gå greit). Muligens ble de forvirret av at jeg brukte to aa'er i adressen i stedet for å. Anyway, etter et drøyt døgn kom bestillingsbekreftelsen med beskjed om at dekkene var sendt. Bare det at det var bare ett dekk som ble sendt og betalt for. Ingen forklaring på hvor det andre ble av. Nå har det gått to dager siden jeg varslet om feilen og ingen respons så langt.
Som alltid er det når feilene oppstår man ser hva en forretning er verd. Lite tyder på at motorsykkeldekk.com fortjener noen toppkarakter, desverre.
Bestillte et sett med pirellidekk.
Ble først spammet med "trenger bekreftelse på leveringsadresse" et antall ganger. (adressen for levering er ikke min adresse, men de har et eget felt for dette så det skulle gå greit). Muligens ble de forvirret av at jeg brukte to aa'er i adressen i stedet for å. Anyway, etter et drøyt døgn kom bestillingsbekreftelsen med beskjed om at dekkene var sendt. Bare det at det var bare ett dekk som ble sendt og betalt for. Ingen forklaring på hvor det andre ble av. Nå har det gått to dager siden jeg varslet om feilen og ingen respons så langt.
Som alltid er det når feilene oppstår man ser hva en forretning er verd. Lite tyder på at motorsykkeldekk.com fortjener noen toppkarakter, desverre.
- Lasseleeten
- MC: Husaberg FS 650
m/ Leo-V X3 - Location: Tønsberg
Hmm.
Gikk greit for meg. Bestilte dekket og det kom på døra =P
Men de kunne jo opplyst om at man må ringe de leveringsfolka da =P Jeg venta jo i nesten en uke mens det egentlig var klart til levering XD
Babelfisken: Har du prøvd å ringe de da? Ring 1 gang hver dag til du vet at de har fått sendt det
Gikk greit for meg. Bestilte dekket og det kom på døra =P
Men de kunne jo opplyst om at man må ringe de leveringsfolka da =P Jeg venta jo i nesten en uke mens det egentlig var klart til levering XD
Babelfisken: Har du prøvd å ringe de da? Ring 1 gang hver dag til du vet at de har fått sendt det

-
Det var et godt forslag for nå begynner jeg å bli dyktig lei mangel på svar på mail. Når de reagerer med manuelle mail ved bestillingstidspunkt på timer bør det helst ikke ta for mange dager når man har noe å klage/justere på.Lasseleeten wrote:Hmm.
jeg og flere andre jeg kjenner har bestilt fra motorsykkeldekk.com
det har hvert helt smertefritt.

triumph sprint st 2000mod
kawasaki z1000j 1982mod
kawasaki vn15 vulcan 1996mod
kawasaki z1000j 1982mod
kawasaki vn15 vulcan 1996mod
-
Det ser ut til at de ikke hadde bakdekket på lager og at de derfor sendte fordekket først.jata wrote:jeg og flere andre jeg kjenner har bestilt fra motorsykkeldekk.com
Virker som om de har litt igjen på opplysningssiden. Det blir lett misforståelser av slikt. En telefon oppklarte problemet, men det burde strengt tatt være unødvendig.