Nøkkelen på Honda nsr borte;S
-
Re: Nøkkelen på Honda nsr borte;S
jeditimi har nok blitt banka av en som har nsr så nå hater han alle nsr eiere, men bare skjerp deg du ødlegger alle trådene, kjør heller rundt og si til alle med nsr hvor stygge du syntes han og sykkeln hans er
Honda nsr 03 mod
- Mantis
- MC: Aprilia RS250 (I wish!)
- It’s my birthday
Faen, hvor gammel er du jeditimi?jeditimi wrote:Det går an å fylle bensin, men det vil jeg ikke si, for så lenge du kjører nsr så vil jeg at du skal være tom for bensin slik at du holder deg mest mulig vekke fra trafikken.
Ja, jeg har ett stort hat mot NSR!
Tror aldri jeg har møtt en større idiot en deg, du må serriøst ha store problemer.
Du MÅ liksom presse inn at du synnes at "NSR er drit stygg" selv om det bare en snakk om en nøkkel, herregud!
Håper så sykt at du blir kicka av admin`s her inne, håper de ser hva som foregår i samtlige poster der er en NSR eller en RS

- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
- olsen.no
- MC: derbi sm 2002
_________________ - Location: tromsø. -kroken
synes det er synd at en absolutt skal ødelegge for de som lager en nsr tråd...

Hvis det er noen som ikke har fått det med seg finnes det en "utropstegnsknapp" til høyre ved hvert inlegg. Håper alle bruker den flittig, så vi får denne idioten ut fra forumet. Gjør ikke annet enn å ødlegge hver eneste tråd som handler om Nsr. Makan til provoserende idiot har jeg aldri sett før.. 

Aprilia RSV Tuono 1000 2004 mod
X: Suzuki SV 650S 2003 mod
X: Honda NSR 2000 mod
X: Suzuki SV 650S 2003 mod
X: Honda NSR 2000 mod
jeditimi har fått en advarsel. Får håpe det hjelper.
Så tilbake til topic.
Så tilbake til topic.

Problemet er nå løst:D Fant tilfeldigvis igjen nøkkelel min her om dagen.
:D Men allikevel takk for alle svar.
Og visst du har et så stort hat til nsr at du er nødt til å ødelegge nsr trøder, så kanskje du burde begynne å vurdere en psykolog elns. Dust!

Og visst du har et så stort hat til nsr at du er nødt til å ødelegge nsr trøder, så kanskje du burde begynne å vurdere en psykolog elns. Dust!
- Mantis
- It’s my birthday
Så hyggelig!
Jeg kommer herved med en unnskylding for at jeg kaldte deg idiot Jeditimi
Lite viste jeg om at du var den samme som på aprilia forumet, viste ikke du var så tergete
Alle kan vel ha sine dårlige uker? måner? jaja.
Jeg kommer herved med en unnskylding for at jeg kaldte deg idiot Jeditimi

Lite viste jeg om at du var den samme som på aprilia forumet, viste ikke du var så tergete

Alle kan vel ha sine dårlige uker? måner? jaja.

- BMW E39 M-tech
- Pocketbike 80cc [Død]
Bøyer deg i støvet nå ja Mantis, er det bare fordi jeg sa peden din var pen på Aprilia forum? 

Stolt eier av Aprilia RS 125 !
Bra du fant igjen nøkkelen din da, kjipt å miste sånne tingrognlin wrote:Problemet er nå løst:D Fant tilfeldigvis igjen nøkkelel min her om dagen.:D Men allikevel takk for alle svar.

- Honda NSR 2003
- Baron von Waffel
- MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom
Nå er vel tiden inne til å få laget en kopi og legge den et fornuftig sted du vet du kan finne den igjen ved behov?rognlin wrote:Problemet er nå løst:D Fant tilfeldigvis igjen nøkkelel min her om dagen.:D
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
- Mantis
- It’s my birthday
Nei, men oppførselen din her inne i et vist tidsrom var helt kvalm. Lite viste jeg om at du var den samme som på aprilia. Trodde det var en eller annen idiot som bare hadde kommet hit for å lage bråk jeg. Men nok om den sakenjeditimi wrote:Bøyer deg i støvet nå ja Mantis, er det bare fordi jeg sa peden din var pen på Aprilia forum?

- BMW E39 M-tech
- Pocketbike 80cc [Død]
- P.Stordal
- MC: Blå Honda CBR 125 R 2007
En ting jeg ikke helt skjønner - hvis du har et så stort hat mot NSR, hvorfor i svarteste granskauen gidder du i det hele tatt å bry deg om å engang tenke på å klikke deg inn i en topic som INNLYSENDE omhandler Honda NSR? Sånne barnslige småunger som deg burde holde seg langt unna andre! Forumet blir bare ødelagt av sånne som deg!
OnTopic: Skaff deg en kopi eller to av nøkkelen din, og ganske enkelt legg de(n) i nøkkelskapet hjemme
Beklager så mye offtopic, men jeg blir bare så irritert når folk må ødelegge for andre
OnTopic: Skaff deg en kopi eller to av nøkkelen din, og ganske enkelt legg de(n) i nøkkelskapet hjemme

Beklager så mye offtopic, men jeg blir bare så irritert når folk må ødelegge for andre

Har lett-lappen og en blå '07 Honda CBR 125