[Tyrigrava] Det er onsdag
Re: [Tyrigrava] Det er onsdag
Den er god vettu, men GW er jo så nært vi kommer buss da. Når vi snakker henger og annlegg og sjampisholder og og og så blir det bare feil for meg. En sykkel skal ikke ha slike ting mener da jeg. Vet jeg kjører sykkel som jo mange har visse formeninger om, men jeg koser meg hvertfall, med meg, sykkelen, og veien. Ikke på en bil uten tak 

Heiheihei.. Du glemte hengerfeste og campingvognGixxerman wrote:Den er god vettu, men GW er jo så nært vi kommer buss da. Når vi snakker henger og annlegg og sjampisholder og og og så blir det bare feil for meg. En sykkel skal ikke ha slike ting mener da jeg. Vet jeg kjører sykkel som jo mange har visse formeninger om, men jeg koser meg hvertfall, med meg, sykkelen, og veien. Ikke på en bil uten tak

Team PINK

Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3

Godt du la inn en "for meg", da 
Jeg tror gutta og jentene med stressless på sykkel'n og masse stæsj koser seg fælt.
Også tror jeg de smiler litt hver gang de passerer samme racingfører som må stoppe og rette ut sener og muskler stadig vekk.
Er ikke helt min type sykkel heller, tror det må bli om 15 år.

Jeg tror gutta og jentene med stressless på sykkel'n og masse stæsj koser seg fælt.
Også tror jeg de smiler litt hver gang de passerer samme racingfører som må stoppe og rette ut sener og muskler stadig vekk.

Er ikke helt min type sykkel heller, tror det må bli om 15 år.
Strekker på pelsen(Ref: "pels"dyret i flåklypa ) under kjøringen jeg, så stopper jeg når jeg trenger bensin, og det er liksom litt essensielt det siste 

Med en GW så kan man dra på en 1000L tank på kula med direct injetion (haha), så de slipper å stoppe SÅ ofteGixxerman wrote:Strekker på pelsen(Ref: "pels"dyret i flåklypa ) under kjøringen jeg, så stopper jeg når jeg trenger bensin, og det er liksom litt essensielt det siste

Team PINK

25mil om gangen bør da holde det ? Ja, det er ingen komfortsykkel jeg kjører, men pyse er jeg ikke. Tanken som forteller når jeg må stoppe 

Funker strålende å bare slenge med beina av og til; jeg hekter også av og til føttene på passasjerpinnene for å strekke ut litt. Lurer litt på hva alle bilistene som møter meg når jeg strekker ut ryggen og rompa i stående positur på fothvilerne tenker også.. 

En annen klar strekk-vinner som funker best i høy motorvei-fart, er å lene seg langt forover med bena sprikende rett bakover og venstrearmen rett forover i god supermann-stil, mens du kjører forbi biler med dritfornøyde unger i baksetet! 

- Ulvinnen
- MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell
2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km - Location: Akershus
Neida, jeg har sett det selv, og Ragnhild sendte meg en PM om det alt første dagen jeg la den inn i signaturen min. Jeg har en større MC-smiley også som kjører fremover, men den er ikke rød...Banditbiker wrote:
Men du, er det bare meg som har en oppfatning av at det er revers på den sykkelen ?

- Ulvinnen
Ha ha, den var virkelig bra! Og riktig farge på sykkelen og greier!Gixxerman wrote:Oi, beklager
Any help
-
- MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic
.
Last edited by Banditbiker on 05 Nov 2008 21:18, edited 1 time in total.
-
- MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic
.
Last edited by Banditbiker on 05 Nov 2008 21:18, edited 1 time in total.
- Ulvinnen
Jeg hører på deg, jeg vet du!Banditbiker wrote:
Glem den store da. Det er jo en GW. Vi snakker BUSS her. Da får vi heller leve med at den rød ved en feil har fått revers.