Også jeg som hadde sagt til Ulvinnen at hun ikke fikk sitte på med meg - lenge før det ble aktuelt - nettopp pga grilldressfaktoren.
Men når tiden kommer og jentene vil sitte på, se hvem som er tøff i trynet da..
Var så hyggelig, atte.
Lølle wrote:Også jeg som hadde sagt til Ulvinnen at hun ikke fikk sitte på med meg - lenge før det ble aktuelt - nettopp pga grilldressfaktoren.
Men når tiden kommer og jentene vil sitte på, se hvem som er tøff i trynet da..
Var så hyggelig, atte.
Vi jenter liker gentlemenn som stiller opp når vi trenger hjelp. Og som er så hyggelige og omsorgsfulle i tillegg. Stor stjerne i boka til deg!
Lølle, jeg regner med at du sjekker Ulvinnebloggen av og til.
I dag kom endelig eksamensresultatet, og jeg fikk B. Det er jeg godt fornøyd med, ikke minst siden jeg hadde så vondt i ryggen da at jeg måtte ta meg mange pauser.
Ulvinnen wrote:Lølle, jeg regner med at du sjekker Ulvinnebloggen av og til.
I dag kom endelig eksamensresultatet, og jeg fikk B. Det er jeg godt fornøyd med, ikke minst siden jeg hadde så vondt i ryggen da at jeg måtte ta meg mange pauser.
Håper været har blitt godt nok i Telemark. Jeg har kjørt til Arendal i dag med unger og bikkje og tilhenger med påhengsmotorer i. Det ble ikke blå himmel før vi passerte Sørlandsporten. til gjengjeld blir det veldig grønt.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Det ble MC-tur i dag likevel. Mannen min foreslo at vi skulle teste ut hvor regntett Ruka-dressen min er før vi legger ut på langtur. Så vi tok oss en to-timers tur rundt Tyrifjorden. Det regnet jevnt hele tiden og det var dårlig sikt, men likefullt en fin tur. Det var først på slutten at jeg begynte å bli kald.
Hjemme igjen fant jeg ut at jeg ikke kan klage på Ruka-en. Riktignok var noen pengesedler jeg hadde i jakkelommene våte. Men regnet hadde ikke trengt gjennom dressen. Derimot så var buffen dyvåt, og den hadde fungert som en veke, slik at jeg var veldig våt på brystet. Men det kan jeg neppe klandre Rukaen for. Nå henger dressen til tørk, slik at den kan gjøre nytte for seg i morgen også.