Da eg kondemerte cbr`en min og har fått bekreftet at motparten hadde skylden er eg begynt å se etter en ny sykkel.. Regner med eg får igjen rundt en 50 000.
så da lurer på om dere har noen gode råd om ka sykkel eg kan få mest får pengene mine??
Hva med en Kawasaki ZXR400? 'R' så det holder og herlig å svinge med, motoren svikter aldri og går som en kule billig å forsikre, ta kontakt hvis det er av interesse da vel ?
cbr er da klassiker, mye for pengene og solid sykkel... andre gode alternative zx (kawa) og gsx (suzuki).. Stikk på autodb, legg inn pris 45-50 000, og ta en titt...
Den biken faller mellom 2 stoler egentlig. Nye versjonen kom i -96 så jeg syntes 50 lakser ikke akkurat var billig. Men igjen, det er jo forhandler da så
kjøp en tidlig nitti mod FZR en 600 ligger på 20-25000kr der etter kjøp et byggekit som du liker (en på jobben kjøpte er streetfighter kit til sin å den ble rå) å da kan jo du bruke vinteren på det.
Do i look like a fucking people person?
HD 1340 softail "custom"
har hørt at passiv røyking er farlig så jeg er sunn å røyker som F...
Har du råd til å lure deg opp til en '99 modell CBR?
'98 (F3) modell er siste årsmodellen av en gammel utgave (ingen fungerende Ram-Air, stålramme, generelt eldre konfigurasjon) mens '99 og oppover er den nye modellen (dagens F4) med aluminiumsramme, ordentlig Ram-Air og den nyeste ergonomien. Og det er stor forskjell...