Skal ha meg en R6
Skal ha meg en R6
Hei, er nå straks ferdig med mellomtung lappen og skal ha meg sykkel. har vell egentlig bestemt meg for R6:)
Hva bør jeg se etter hos disse syklene? Spesielle feil og mangler?
Hvilke km. stand bør jeg holde meg på osv? Har tenkt å bruke mellom 60-75 000.. Kommer annpå hvor godt jeg liker den sykkelen jeg bestemmer meg for;) Hva bør jeg forvente å få for denne summen?
På forhånd takk:)
Hva bør jeg se etter hos disse syklene? Spesielle feil og mangler?
Hvilke km. stand bør jeg holde meg på osv? Har tenkt å bruke mellom 60-75 000.. Kommer annpå hvor godt jeg liker den sykkelen jeg bestemmer meg for;) Hva bør jeg forvente å få for denne summen?
På forhånd takk:)
Re: Skal ha meg en R6
For 60-75 laken bør du absolutt få deg en brukbar sykkel. Bør vel klare å få deg en 02-03 modell for denne prisen om du skal gå for en mellomtung sykkel. Spesielle feil og mangler på disse syklene vet jeg ingenting om, kanskje fordi de ikke er beryktet for feil og mangler? Yamaha skrur solide sykler, så jeg tror ikke du bør være redd for at den skal gå i stykker med det første. Det jeg ville jeg sjekket, var dekk, bremser, kjede og drev, altså slitedeler. Kan spare noen tusen på dette. Ellers er jo ett servicehefte alltid godt å få med seg. En sykkel som ikke har fulgt servicer ville jeg styrt unna, spesielt på en R-sykkel.
Girkassa er jo et fenomen på R6n... Sjekk denne..
97 Suzuki Bandit 600 streetfighter, 98 Honda CBR 600 F, 02 Yamaha YZF R1
Du kan nok få en 2002 mod R6 for den prisen, selv på denne tiden av årtet. Men du får garantert ikke en 2003 mod til den prisen.. Billigste jeg har sett nå om'dan er 85 lapper..
Aprilia RSV Tuono 1000 2004 mod
X: Suzuki SV 650S 2003 mod
X: Honda NSR 2000 mod
X: Suzuki SV 650S 2003 mod
X: Honda NSR 2000 mod
Tja, ser litt rundt hver dag, men vet ikke helt! Hadde vært ok å funnet en som var Regga med 34 hk:) Siden jeg bare er 19... Men men.. Tålmodighet er en dyd
Er ganske mange RS 250'er som er ferdig nedplombert da...
Tja,men har liksom falt litt for R6en da
Hadde aprilia 125, artig sykkel det! Syntes selv at r6en er hakket kulere enn aprilia 250en!! Og den er vell litt kvikkere, eller?

Tja, den er jo en god del tyngre, daffere og mer oppreist sittestilling osv. Så med 34 hk tror jeg nok en RS 250 går en del bedre. Og på RGV-forumet så hører jeg stadig om folk på 250'er som kjører fra folk på langt større sykler... Dessuten er ikke RS'en en UJM.
Grunnen til det er nok at de er bedre til å kjøreinunf wrote:Tja, den er jo en god del tyngre, daffere og mer oppreist sittestilling osv. Så med 34 hk tror jeg nok en RS 250 går en del bedre. Og på RGV-forumet så hører jeg stadig om folk på 250'er som kjører fra folk på langt større sykler... Dessuten er ikke RS'en en UJM.

Suzuki GSX-R 750 K6
Vil du slippe girkasseproblemer, gå for gixxer
Kjent for å ha de beste kassene 

Har funnet meg en sykkel nå, en r6. 2000 modell! Gått 40 000.. Må ut med 65 000 for den! slip on effektpotte + diverse.. Hvordan er denne effektpotten egentlgi?
Et tips: Spør om registerkjedet har blitt sjekka på 40.000km for det SKAL det ! Har han/hun inget servicehefte hvor dette er printa inn eller ikke vet om det er gjort, styr klar av det salget.
hmm ok, er det en veldig dyrt å bytte dette om det ikke er gjort? Eller bør jeg ikke tenke på sykkelen i det hele tatt da?
Han sa den skal på service rundt 43 eller noe? Ikke vet jeg...
Han sa den skal på service rundt 43 eller noe? Ikke vet jeg...
gå for r6 og du vil ikke angre. kjenner en som bruker r6 på bane og det hardt over flere år uten prob med kassa i det heletatt. har 99 r6 selv og den er hærlig
det eneste er at r6 er sprekere en gsxr600 99mod som fulleffekter 

Yamaha R1
Yamaha Grizzly efi 700
Yamaha R6 (solgt)
Yamaha Raptor 700 (solgt)
Yamaha Grizzly efi 700
Yamaha R6 (solgt)
Yamaha Raptor 700 (solgt)