Shortybebeh wrote:Gorgeous er jo heitere enn alle damene som er postet før hennes bilde, da!
Og dressene hennes er jo rå! SKulle ønske jeg hadde råd til så fine dresser jeg!
:oops: :oops: Thæænk ju sweetepie :oops:
Shortybebeh wrote:Gorgeous er jo heitere enn alle damene som er postet før hennes bilde, da!
Og dressene hennes er jo rå! SKulle ønske jeg hadde råd til så fine dresser jeg!
Jeg tror "Numbah 10", definitivtGixxerman wrote:Ka du tru
Gleder meg til grava neste gang altså, i morgen jobber jeg, men kanskje vi rekker det neste onsdag, hvis vi er ferdige med flytting! Og nei, sykkelen har vi fortsatt! Og hvis jeg får viljen min har vi snart to!Gixxerman wrote:Hyggelig er hun óg så du får bare møte opp på grava vettu shorty. Dere har vel ikke solgt Ninjaen
Haha, er det deg? Hadde det som bakgrunn på laptopen gjennom hele 10.Gorgeous wrote:Hehe kun mitt hode.. Ække så tynn!
men dette er derimot meg![]()
hvorfor det?Gorgeous wrote:NemligDe uten dressen skal jeg spare dere for hahah
Ikke noe å skamme seg over det, lekkerbisken som hun er!ErlingSG wrote: Haha, er det deg? Hadde det som bakgrunn på laptopen gjennom hele 10.
Shortybebeh wrote: Det har jeg tenkt mye på, Gorgeous må jo være alle menns drøm!
Hun er vakker, har store pupper og langt lyst hår, hun er slank og smekker, hun er smart og hyggelig, hun kjører sykkel og elsker fine biler og sykler! Hva mer kan en mann ønske seg?
Hun er sikkert fotballfan også, så mangler ingenting! Hihi..
Men jeg tror ikke jeg hadde turt å være sammen med henne hvis jeg hadde vært mann, hadde blitt så usikker på meg selv.. hehe.. hvorfor meg liksom!? Hun kunne jo fått hvem som helst!
Håper hennes heldige ikke er sjalu, men han er garantert litt misunnelig på seg selv!![]()
Det hadde heg vært!