er det lov å sitte 2 på da?

Jasså, så det at sykkelen er regga for èn person, også i følge vognkortet, har ingenting og si?Evje wrote:Kan avklare det med en gang. Du har lov til å ha en bakpå, men personen skal ikke være over 10 år og ikke veie mer enn et bestemt antall kilo. Boten for å ha noen bakpå som ikke er i overstemmelse med det tror jeg er 1500 kr og 750 kr for passasjer som ikke bruker hjelm
Er for at i andre land er det lov å ha passasjer, noe de fleste mopeder er lagd for. I disse landene går også mopedene originalt, altså det vil si sånn som de er før de kommer til den norske staten og blir plombert nedolsen.no wrote: bare anntall på sitte plasser, men det er jo selvfølgelig ett sete. har beinplass å for en passasjer...
.. og der nådde vi et foreløpig lavpunkt..?Bonnis wrote:Uansett så er du vel ikke pedofil hver dag?
Bonnis wrote:Ellers kan jeg si at bøtene Evje sier er konkrete.
er ikke pedofil.. lurte på om jeg kunne ha noen bakpåBonnis wrote:Jeg mener det har blitt slutt på at det er lov for unger under 10år og sitte på. Er ikke sikker på at dette, men mener å ha lest det.
Uansett så er du vel ikke pedofil hver dag?
Ellers kan jeg si at bøtene Evje sier er konkrete.