mellom tung 750 eller 1000
mellom tung 750 eller 1000
Til neste sessong blir det nok en ny sykkel på meg. Har da sett meg ut Suzuki som det rette valget denne gangen. Er ikke helt sikker på om det blir 1000 eller 750 enda.
Spørsmålet mitt er om det er mulig å få disse levert orginalt nedplombert? Vet de leverer 600cmm nedplombert, men gjelder det også de litt tyngre modellene?
Spørsmålet mitt er om det er mulig å få disse levert orginalt nedplombert? Vet de leverer 600cmm nedplombert, men gjelder det også de litt tyngre modellene?
Suzuki GSX-R 750 K6
Re: mellom tung 750 eller 1000
Siden du snakker om 600, 750 og 1000 ccm regner jeg med at det er GSX-R du snakker om? Har aldri hørt om en 750 eller 1k som er registrert som 34 hk. Om jeg tør spørre, hvorfor vil du det egentlig? Spare penger på HK-avgift?
Re: mellom tung 750 eller 1000
Begge leveres som 106 hk. Kun 600 leveres som 34hk 

----------------------------------------------------
B-King 08(He-He!)
Drz 470 psyko (he-he)
Gixxer 1000 k9
B-King 08(He-He!)
Drz 470 psyko (he-he)
Gixxer 1000 k9
Re: mellom tung 750 eller 1000
skjønner.. Mulig å få den "etter nedplombert"?
Grunnen til det er at jeg har mellomtunglappen.
Grunnen til det er at jeg har mellomtunglappen.
Suzuki GSX-R 750 K6
- supermons
- Administrator
- Posts: 6263
- Joined: 18 Nov 2005 17:32
- MC: Suzuki GSX750
- Location: Hovedstaden
Re: mellom tung 750 eller 1000
Går sikkert an å få ordnet det, men det vil jo koste deg sykkelen, nedplomberingskittet, arbeidet og godkjenninga.. Pluss at du får en større og tyngre sykkel med like mye effekt som du har på en 600.
Hvor lenge har du igjen til du får lov til å kjøre full effekt?
Hvor lenge har du igjen til du får lov til å kjøre full effekt?
Re: mellom tung 750 eller 1000
Om planen er å kjøre lovlig, altså med 34hk ville jeg heller ha kjøpt en billig sykkel til du har lov til å kjøre full effekt. Kjøp en DR350 eller noe sånt. Trangen blir meget forståelig voldsomt stor til å fjerne sperrer når man vet man sitter på en sykkel som egentlig har over 100hk ekstra.
Re: mellom tung 750 eller 1000
Ja, sykkelen blir "mellomtung".. Moralprekner og div. kan droppes..
men det kan da ikke være så fryktelig dyrt å få ordent dette? Er jo evt. arbeid som blir kostende. Må vell være mulig med noen form for elektronisk nedplombering her, så det skal jo ikke koste så alt for mye?
men det kan da ikke være så fryktelig dyrt å få ordent dette? Er jo evt. arbeid som blir kostende. Må vell være mulig med noen form for elektronisk nedplombering her, så det skal jo ikke koste så alt for mye?
Suzuki GSX-R 750 K6
Re: mellom tung 750 eller 1000
http://www.greybikes.no/html/page_2.asp ... he=9367151
Der har du liste over hvilke sykler http://www.greybikes.no skaffer 25kw kit til
Der har du liste over hvilke sykler http://www.greybikes.no skaffer 25kw kit til

x - '99 Aprilia RSV Mille
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
Re: mellom tung 750 eller 1000
Om du i det hele tatt får strupa ned en Gixxer 750 eller K1, så må vel dette skje med enten elektronisk og/eller mekanisk sperre på gassen + en eksosstrupning? Vil dette være særlig godt for en motor? Jeg bare spør.
Jeg ville også sjekka forsikringen på en slik sykkel, tror faktisk du kan glemme å regge den i ditt navn om du er under 23 år.
Jeg ville også sjekka forsikringen på en slik sykkel, tror faktisk du kan glemme å regge den i ditt navn om du er under 23 år.
Re: mellom tung 750 eller 1000
GSX-R 750 ligger inn i systemet til terra som 25kw. Vil koste meg ca 6000 i året.
Suzuki GSX-R 750 K6
Re: mellom tung 750 eller 1000
Go for it ? 

x - '99 Aprilia RSV Mille
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
Re: mellom tung 750 eller 1000
jepp;) men det jeg synes er rart er at de har den inne i systemet sitt som 34hk, men finner ikke noe nedplomberings kit..Chris wrote:Go for it ?
Suzuki GSX-R 750 K6
Re: mellom tung 750 eller 1000
http://www.tlo-bikeshop.de/index.php/cP ... tml/page/2
Ikke det optimale, men her har de vertfall. Jeg klarte å få min sykkel gjennom biltilsynet med et plomberingskit herfra, måtte bare få skriftlig forklaring på hva som var gjort i tillegg til TÜV papirene(siden de er på tysk)
Ikke det optimale, men her har de vertfall. Jeg klarte å få min sykkel gjennom biltilsynet med et plomberingskit herfra, måtte bare få skriftlig forklaring på hva som var gjort i tillegg til TÜV papirene(siden de er på tysk)
Nå- 2006 Suzuki gsxr 600
X- 2008 Suzuki gsxr 1000
X- 2000 Kawasaki zx6r
X- 2008 Suzuki gsxr 1000
X- 2000 Kawasaki zx6r
Re: mellom tung 750 eller 1000
Tok ca 3 uker før jeg fikk plomberingene om jeg ikke husker feil. Først må de jo lages til rette sykkelen(rammenummeret) og postes fra tyskland.
Med skriftlig forklaring mener jeg at verkstedet som monterte plomberingene måtte lage ett lite skriv på norsk der de kort forklarte hva som var gjort.Kenny wrote:http://www.tlo-bikeshop.de/index.php/cP ... tml/page/2
Ikke det optimale, men her har de vertfall. Jeg klarte å få min sykkel gjennom biltilsynet med et plomberingskit herfra, måtte bare få skriftlig forklaring på hva som var gjort i tillegg til TÜV papirene(siden de er på tysk)
Nå- 2006 Suzuki gsxr 600
X- 2008 Suzuki gsxr 1000
X- 2000 Kawasaki zx6r
X- 2008 Suzuki gsxr 1000
X- 2000 Kawasaki zx6r