Mantis wrote:
Sier bare kraftig opp-ned demper og styre jeg. Tror ikke folk helt vet hva de gjør når de stemmer, få av de har sett detaljene på en GPR nært. GPR vil jeg faktisk påstå ligger forann alle mopeder. Men så er jo den nye RS50 helt lik da.
Det blir litt for dumt å si "ALLER BEST". Alle har ulike behov og hver og en sykkel er beregnet på forskjellig kjøring osv.
Etter å ha skrudd og kjørt en del GPR vil jeg absolutt ikke si meg enig, generelt ubehagelig å kjøre og dårlige kjøreegenskaper i forhold til f. eks. RS 50, snakker da maks. nedleggsvinkel++
EvenDeven wrote:Den derre nedleggsvinkelen er vel egentlig samma faen ...
Hvis du skal kjøre originalt så går det ikke fort nok til å legge seg skikkelig ned, den går jo såvidt..!
Men om du skal trimme, da er det noe annet...
Det morsomme er at GPRen jeg kjørte var original en liten stund også, tom. då var ikke nedleggsvinkel nok.
Kom faktisk over i motsatt kjørefelt ut av en høyresving når jeg kjørte original GPR, pga. manglende kjøreegenskaper
Edit: Hjelper svært lite med "kraftig opp-ned" demper når man har verken styredemper eller vekter, i likhet med Rieju
Mantis wrote:
Sier bare kraftig opp-ned demper og styre jeg. Tror ikke folk helt vet hva de gjør når de stemmer, få av de har sett detaljene på en GPR nært. GPR vil jeg faktisk påstå ligger forann alle mopeder. Men så er jo den nye RS50 helt lik da.
Det blir litt for dumt å si "ALLER BEST". Alle har ulike behov og hver og en sykkel er beregnet på forskjellig kjøring osv.
Etter å ha skrudd og kjørt en del GPR vil jeg absolutt ikke si meg enig, generelt ubehagelig å kjøre og dårlige kjøreegenskaper i forhold til f. eks. RS 50, snakker da maks. nedleggsvinkel++
Lett å komme med en som er generelt best.
Om du legger deg så mye ned at du får en nyere GPR til å ta nedig kan du like gjerne kjøpe deg en motoGP Sykkel med en gang. Dårlige kjøre egenskaper? Jaha, må være den første jeg har hørt som sier det. Men nå gidder ikke jeg noe "min sykkel er best konkuranse" Er godt mulig RS 50 er bedre. Jeg liker godt RS50, og de er veldig gode å kjøre også (tenker på eggform generasjonen)