Spiti wrote:En ting jeg har erfart er at fysisk alder er en ting og mental alder en annen.
Gjennom felle intresse blir nok de yngre litt eldre og "vi" gamle litt yngre.(jeg er 38 år)
Jeg liker å se på det på den måten.
Det er jo slik på jobben også, både unge og eldre.....går så fint så.
Jeg så ikke denne før nå. Du er i en flott alder! Jeg viste venninnen min reaksjonen din på hennes kommentar, og den satte hun pris på. Men hun bad meg gjøre deg oppmerksom på at hun er mye yngre (uten at jeg helt ser hvilken betydning det har). Hun er 26 år, så det er et godt eksempel på at man kan ha venner med stor aldersforskjell.
Spiti wrote:En ting jeg har erfart er at fysisk alder er en ting og mental alder en annen.
Gjennom felle intresse blir nok de yngre litt eldre og "vi" gamle litt yngre.(jeg er 38 år)
Jeg liker å se på det på den måten.
Det er jo slik på jobben også, både unge og eldre.....går så fint så.
Jeg så ikke denne før nå. Du er i en flott alder! Jeg viste venninnen min reaksjonen din på hennes kommentar, og den satte hun pris på. Men hun bad meg gjøre deg oppmerksom på at hun er mye yngre (uten at jeg helt ser hvilken betydning det har). Hun er 26 år, så det er et godt eksempel på at man kan ha venner med stor aldersforskjell.
Når du er 26 og tenker på 38. (så og si 40 år..... ) Da er det gammelt.
Når man er 38 og tenker på 26, da er ikke det så lenge siden.
Det at man er gift er nok et større hinder.
Og det er jeg, med ei som ikke har noe imot at jeg får eller gir kompimenter som hun kaller "krydder i hverdagen."
Og hun er atpåtil ett år eldre enn meg.....gamle røya
Attila, the biker formerly known as Spiti.
Som har kjøpt nye Ray-Ban briller;)
Når du er 26 og tenker på 38. (så og si 40 år..... ) Da er det gammelt.
Når man er 38 og tenker på 26, da er ikke det så lenge siden.
Det at man er gift er nok et større hinder.
Og det er jeg, med ei som ikke har noe imot at jeg får eller gir kompimenter som hun kaller "krydder i hverdagen."
Og hun er atpåtil ett år eldre enn meg.....gamle røya
*Host*. Kaller du ei på 39 for "gammel røy"? Jammen godt at jeg ikke har fortalt alderen min her inne...
Men jeg skal overbringe meldingen din til min unge venninne. Hun er forresten helt nydelig, så jeg skulle gjerne vist deg bilde av henne
39 er ingen alder, tro meg. (Jeg kaster ikke stein i....osv. Er for nærme 39 sjøl.)
Jeg vil aldri være så uhøflig at jeg hadde spurt deg om din alder
men, jeg spør heller når du er født?
Jeg vil veldig gjerne se bildet av henne da....pliiiiiiiis!
Siden hun er så hyggelig og fikk meg til å smile og gjøre dagen min topp.
Send det på pm'en.
Attila, the biker formerly known as Spiti.
Som har kjøpt nye Ray-Ban briller;)
Er det nå jeg skal fortelle deg at hun syns du ser så koselig ut? Neida, jeg har ikke bedt henne kommentere bildene, det har hun gjort på eget initiativ
Ulvinnen wrote:Er det nå jeg skal fortelle deg at hun syns du ser så koselig ut? Neida, jeg har ikke bedt henne kommentere bildene, det har hun gjort på eget initiativ
Hehe.. nei, det var ikke det du skulle si. Dessuten var jeg ikke på Grava
Neida, det har ikke sett negativt ut, bare humoristisk. Hadde jeg virkelig drevet koblingsformidling her, så hadde jeg fortjent en klaps på lanken. Jeg bare formidler noen kompliment. Venninnen min er så vant til at jeg skryter av henne til andre, at hun ikke blir selvhøytidelig av den grunn.