Fått på høyre bakhjulet på den bilen også. Får håpe det sitter der når den skal brukes. Men jeg undrer meg litt over begrepet gatebil...... Noen bygger om og bygger om noe som kjøres på biltralle til og fra disse treffene. Og så kalles det gatebil????? Er så dum at jeg trodde slike skulle kjøres med på offentlig vei,jeg.
650hk og 750nm med en toppfart på 325km/t og 0-100 på 3,7 sekunder? Er dette den råeste modellen av Golf noen gang? Golf GTI W12 tar vi en nærmere titt på.
Mantis wrote:650hk og 750nm med en toppfart på 325km/t og 0-100 på 3,7 sekunder? Er dette den råeste modellen av Golf noen gang? Golf GTI W12 tar vi en nærmere titt på.
Er iallefall det råeste rett frem. Jeg trodde Golf var grevling (forhjulstrekk), så jeg håper at denne er ombygd til bakhjulstrekk. Tenk deg en W12 i fronten på en bil som er en grevling, måååå jo bare gå rett frem det
Mantis wrote:650hk og 750nm med en toppfart på 325km/t og 0-100 på 3,7 sekunder? Er dette den råeste modellen av Golf noen gang?
Flere år siden en svenske hadde stæsja opp en Golf, og hadde vel en 850 hester. Har klippet på maskina her, så skal se om jeg får funnet klippet på nettet. Stay tuned for more happydays....
EDIT: 800hk var det visst, og den svensken der er ganske kjent...