En på jobben tryna i en rundkjøring idag og knakk en hendel, fothviler, og knuste motordekselet (nede venstre side) + at jeg så en blå SV650 oppå en Viking truck da jeg kjørte hjem. Selv kjører jeg utrolig pus i regnvær ettersom jeg har slitt racedekk foran og nytt sporttouring bak. Skal bytte kommende dager til gode dekk, og det skal bli rimelig ålreit. Hater å ha et fordekk jeg ikke stoler på. Er liksom lifeline det dekket der
I alle dager. Skulle tro Amazonas hadde flyktet til sunnmøre. Gikk ut i sta, varmen slår meg i trynet. Ser på gradestokken, den ligger på 28 grader Var akurat som når du går ut av flyet i syden. Og det er overskyet, passerer godt over 30 om solen skulle bestemme seg for å vise seg Er melt sol fra i morgen av og ut over, ser lovenes ut dette her.
Det begynte jo bra for ham. Så kom snøen og fræsarn havarerte Naboen hans er bonde og har fræs på traktoren men da ble smerten for Sjefs Trøndærn for stor. Han ilte til snøfræsar pusheren og han handlet den største fræsarn de hadde
Da Sørlandet snødde ned så var han på mine trakter og da hadde han fræsarn med på henger sånn for sikkerhets skyld. Kunne jo være det ble nødvendig å assistere Sørlendingene Så har du ikke sett snø sist vinter EvenDeven så er det fordi Martin har fanget snøkorna i lufta. Det er ikke bare bare å være Snøfræsar Baron fra Steinkjær.