Selger sykkelen min, eller byttes i registrer bar ATV eller vinter sykkel.
Aprilia AF1 Replica 1989 modell!
Bilder osv ligger her: http://www.autodb.no/mc/
Sykkelen har en rotax123 motor som er fabrikk original på 32hk, altså fulleffekt!
Noe som jeg har bevis på, utskrift ifra dyno test. (32hk i motoren, 24hk ut på hjulet)
Sykkelen går utrolig bra, og gode kjøreegenskaper!
Den er full overhalt i 2007, skiftet stempel, sylinder, fjærer, lagre, pakninger o.l
Etter dette har sykkelen gått ca 4 mil, og er da ikke innkjørt enda!
Sykkelen er slik den var original, og dette er en veldig sjelden sykkel på norske veier, muligens den eneste av denne typen.
Den er 110% strøken og det er ingen feil med den.
Kan registreres som mellomklasse sykkel slik den står nå!
Sykkelen selges ferdig prutet for 13000,-.
Kan byttes i registrer bar ATV eller vinter sykkel.
Ta kontakt! IKKE annonseselgere.
Selges/byttes: Aprilia AF1 Replica 1989 125ccm
- r3im
- Posts: 76
- Joined: 20 Mar 2007 16:47
- MC: Aprilia AF1 Replica 125, 1989' Og Honda NSR 125, 1998'
- Location: Lillehammer
Selges/byttes: Aprilia AF1 Replica 1989 125ccm
Last edited by r3im on 15 Oct 2007 19:19, edited 1 time in total.

*Aprilia AF1 Replica 125* <--Til Salgs

*Honda NSR 125*
Re: Aprilia AF1 Replica 1989 125ccm
Hvorfor skal du selge den?
Re: Aprilia AF1 Replica 1989 125ccm
Grunnen til jeg spør er faktisk fordi jeg leter etter en billig lett mc som jeg kan kjøre om sommeren 

- r3im
- Posts: 76
- Joined: 20 Mar 2007 16:47
- MC: Aprilia AF1 Replica 125, 1989' Og Honda NSR 125, 1998'
- Location: Lillehammer
Re: Selges/byttes: Aprilia AF1 Replica 1989 125ccm
Fortsatt ingen interessert?

*Aprilia AF1 Replica 125* <--Til Salgs

*Honda NSR 125*
Re: Selges/byttes: Aprilia AF1 Replica 1989 125ccm
Vet du hva som må til for å registrere den som lett? Kunne vel bare kjøpt rs50-ramme med skilt og kjørt på eller?
(Still, gixxer, skal selge honda'en etter vinteren
)
(Still, gixxer, skal selge honda'en etter vinteren

Re: Selges/byttes: Aprilia AF1 Replica 1989 125ccm
r3im wrote: Sykkelen er slik den var original, og dette er en veldig sjelden sykkel på norske veier, muligens den eneste av denne typen.
Det er den nok ikke....