Hvor kan man få kjøpt nagler og spenner?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Tekumseh
MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing

Re: Hvor kan man få kjøpt nagler og spenner?

Post by Tekumseh »

Tore^NSR wrote:
RH racing wrote:Si ifra om du trenger noen nagler ;) hehehe
off-topic men...
Jeg har noen spørsmål til deg RH racing,ikke frekt ment,men hva er vitsen med alle spikerene,skinnklærne,sminken osv? Handler det om å se mest mulig "jævlig" ut? Min mening er at spikere hører hjemma hos snekkere, skinn er til damer, samme med sminken. Ikke misforstå meg nå,jeg liker selv hard musikk(til en viss grad), men jeg har aldri fattet poenget med å se stygg ut :?
Dette har med image å gjøre. Akkurat som puddelrockerne hadde permanent, tupert hår eller hockeysveis, sminke og trange skinnklær/trikoter. Og som at punkerne har hanekam og nagler.
Jeg kjenner flere fra Black-Metal-miljøet i Steinkjer, derav bandet No Dawn, og det er 'vanlige' familiefolk som tar på seg kostymet før de går på scenen. Det er litt mer enn musikken. Elvis gikk heller ikke i hvite dresser med gull og glitter på til vanlig. :)
Om det er fint er nå så, men i mine øyne er det faktisk finere enn collage-gensere med Volvologo på og caps...
Morgan Kane wrote:kan jo se om du finner noe her:
http://www.skinnlaaven.no/ny/
Takk for link :)
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Post by RH racing »

Tore^NSR wrote:
RH racing wrote:Si ifra om du trenger noen nagler ;) hehehe
off-topic men...
Jeg har noen spørsmål til deg RH racing,ikke frekt ment,men hva er vitsen med alle spikerene,skinnklærne,sminken osv? Handler det om å se mest mulig "jævlig" ut? Min mening er at spikere hører hjemma hos snekkere, skinn er til damer, samme med sminken. Ikke misforstå meg nå,jeg liker selv hard musikk(til en viss grad), men jeg har aldri fattet poenget med å se stygg ut :?
Hva er poenget med MC klær da? da har da ikke tenkt å tryne heller?
neida... Image... er Image som selger.....

En skikkelig blackmetal konsert kan ofte også se på som et Rituale ;)
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
EvenDeven

Post by EvenDeven »

Hvis du hadde prøvd deg med rosa hotpants, nettingstrømper, en trang topp og glitter på en blackmetal-konsert, tror jeg kanskje det hadde solgt til gull.

eller hva? \:D/
indianeren

Post by indianeren »

EvenDeven wrote:Hvis du hadde prøvd deg med rosa hotpants, nettingstrømper, en trang topp og glitter på en blackmetal-konsert, tror jeg kanskje det hadde solgt til gull.

eller hva? \:D/

Sikkert... hvis man hadde blitt ofret på bestialsk vis på scenen:):)

Siden jeg sjelden kommer meg på konsert, så er det samme for meg hvordan de ser ut...så lenge det er musikalsk og bra.:)
Men har sett james hetfield med en sliten Triumph caps.. så han gir et bra inntrykk..:)
Ragnhild
MC: BMW R1200GS Adventure

Post by Ragnhild »

Hvis du forviller deg sør for fylkesgrensa og er i Stiftsstaden finner du nagler og spenner her
Image

Ligger i Ravnkloa, i krysset Olav Trygvasons gate/Munkegata
Image
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
Tekumseh
MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing

Post by Tekumseh »

Ragnhild wrote:Hvis du forviller deg sør for fylkesgrensa og er i Stiftsstaden finner du nagler og spenner her
Bilde
Ligger i Ravnkloa, i krysset Olav Trygvasons gate/Munkegata
Bilde
OK, tusen takk for tipset. Da må jeg vel en tur inn til 'byen' en dag. :)
Post Reply