R klubb

Prat om tung MC.
Post Reply
gt-r

R klubb

Post by gt-r »

litt sugen på og bli medlem i en klubb med stor interesse for r-sykkler i vest-agder.
noen her som vet om noe? eller kanskje nyskapelse hadde gjort susen ;-) har ihvertfall lyst og sosialisere meg med mc gutter og jenter :) noen fra vest-agder her da?
Yamaha R1
Yamaha Grizzly efi 700
Yamaha R6 (solgt)
Yamaha Raptor 700 (solgt)
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Re: R klubb

Post by RH racing »

vi prøvde å dra i gang noen i oslo/østløandet.. men var liten intresse for det den gangen affal...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
gt-r

Post by gt-r »

ja fatter at interessen ikke er stor...litt synd igrunn :( men har man lidenskap for harley eller vibratorer sjenerelt blir saken noe helt annet. er vi som kjører R asosiale eller mangel initiativ?... eller er det rett og slett tamt i agder fylkene :-k
Yamaha R1
Yamaha Grizzly efi 700
Yamaha R6 (solgt)
Yamaha Raptor 700 (solgt)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Det beste er om man er en kompis gjeng på 5-6 stykker som har samme interesse, like sykler(type R ikke nødvendigvis den eksakt samme da dummen ;-) ) liker turer også f.eks. Selv har jeg litt venner her og der i miljøet men er stort sett meg som liker å kjøre tur også, så da henger jeg meg heller på turkjørere istedenfor. Selv skal jeg bare frem til et mål, og er ingen pyse som sitter og luuuuurer på om han skal ut å kjøre. Jeg bare drar. R1000 er bra turhoj den skal jeg fortelle, og funker til herjing også så I'm pleased :)
Jon Erik

Post by Jon Erik »

RH racing wrote:vi prøvde å dra i gang noen i oslo/østløandet.. men var liten intresse for det den gangen affal...
Hva med å prøve igjen?
Greit og kunne tatt noen dags turer sammen og treffes for tips og hjelp...
Alle mine kompiser har solgt sine sykkler, så blir mest crusing alene om dagen..
ZX10R 2007 (Rapid bike 3, Marchesini Magnesium felger ++)
Audi TT 2003 mod
Post Reply