Nasjonalitetsklistremerke til motorsykkel?
Nasjonalitetsklistremerke til motorsykkel?
Kjøreutstyr eller ikke...
Hvor får man tak i slike små klistremerker med en 'N' på til motorsykler?
Jeg har vært innom et par bensinstasjoner, men der har de bare noen klistremerker som blir alt for store for motorsykler.
Hvor får man tak i slike små klistremerker med en 'N' på til motorsykler?
Jeg har vært innom et par bensinstasjoner, men der har de bare noen klistremerker som blir alt for store for motorsykler.
Re: Nasjonalitetsklistremerke til motorsykkel?
Da jeg meldte meg inn i NMCU fikk jeg tilsendt velkomstpakke med et N-merke i. Perfekt size til MC, 4-5cm bredt. Du kan jo ta kontakt med NMCU eller rett og slett bare melde deg inn? 

Hmm. Klarte jeg virkelig å plassere den under 'verksted'...
Reiser på tur førstkommende fredag, så jeg tviler på at jeg rekker å få meg registert på nmcu og at de skal rekke å få sendt ut merket. Biltema hadde heller ikke slike merker.
Reiser på tur førstkommende fredag, så jeg tviler på at jeg rekker å få meg registert på nmcu og at de skal rekke å få sendt ut merket. Biltema hadde heller ikke slike merker.
du kan bytte til det nye stygge skiltet.. hehe... husk at det er påbudt med N på i utlandet...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Streetracing is not a crime!!!
Lag et N-merke selv........
Hva med å kjøpe bokstavsett med lim på baksiden? F.eks denne typen?
http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=389504
Har du ikke Clas O. innen rekkevidde så tror jeg bokhandler vanligvis har sånne også.
Og det finnes folie i forskjellige farger med lim bakpå, hvis du trenger som bakgrunn.
Hva med å kjøpe bokstavsett med lim på baksiden? F.eks denne typen?
http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=389504
Har du ikke Clas O. innen rekkevidde så tror jeg bokhandler vanligvis har sånne også.
Og det finnes folie i forskjellige farger med lim bakpå, hvis du trenger som bakgrunn.
-
Har vært i ytlandet med både bil og MC uten N på skiltene.
Jeg lever i beste velgående enda, og lommeboken tok ikke skade av det, og jeg ble ikke engang arrestert!
Jeg lever i beste velgående enda, og lommeboken tok ikke skade av det, og jeg ble ikke engang arrestert!

-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
-07 grell XL883R
Jeg tror jeg kjøpte mitt på NAF. Akkurat fin størrelse.
Tok det av før turen til GB, da. Skal tullingene ta bilde av meg bakfra på motorveien, skal de jammen få jobbe litt for å finne meg.
Tok det av før turen til GB, da. Skal tullingene ta bilde av meg bakfra på motorveien, skal de jammen få jobbe litt for å finne meg.

- Desmo
- MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900 - Location: Lena
Syns det er greit med nytt skilt,jeg. Ikke er det stygt heller.

"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo

-Pogo

-
- MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic
Ehhhhh............Jo, de nye skilta er stygge. De kan ødelegge utseendet på enhver "nice lookin' bike".

Klarer ikke helt å se at flagget ødelegger utseende på et skilt - men nå tror jeg vi er inne på smak, eller..?
-
- MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic
Sammenligner du skilt "før og etter" så ser du glatt at det ikke bare er flagget (som jeg forøvrig er glad i) og nasjonalitetsmerket som er den eneste endringen.