(Har noen tips på støvler som koster ei skjorte (eller tre), og som også er vantette, er de også velkommene

De har begge deler. Glidelåsen går 3/4 opp, mens du har flere "single" borrelåser opp langs hele støvelen. Systemet funker bra synes jegTommyT wrote:Se der ja, de så da slettes ikke værst ut, og prisen kan jeg nok også leve med. Hvordan er "lukke-mekanismen" på disse? Er det glidelås, borrelås eller en kombinasjon?
Gi en tilbakemelding når du har fått prøvd de i litt regnvær da!
Jeg har prøvd dem i regnet nå, og de holdt vannet ute. Helt tørr på føttene. Men igjen, de fleste sko er jo slik til å begynne med. Om de vil lekke etter noen års bruk kan jeg jo selvfølgelig ikke si noe om nåTommyT wrote:Gi en tilbakemelding når du har fått prøvd de i litt regnvær da!
Hehe, så absolutt. Men for å si det sånn, jeg ville IKKE brukt de ved nærkontakt med asfaltenTekumseh wrote: Viking sine gummistøvler er 100 % til å holde på vannet.![]()
Haida wrote:Hehe, så absolutt. Men for å si det sånn, jeg ville IKKE brukt de ved nærkontakt med asfaltenTekumseh wrote: Viking sine gummistøvler er 100 % til å holde på vannet.![]()
Ikke noe beskyttelse der gitt
Heller militærstøvlene da ja. De er jo av lær og er mye stivere, ikke slik som de vablete gummistøvlene som heller hører til i fjøset
Har selv disse støvlene,og etter 3 år så er de fortsatt vanntette!Anbefales!Det eneste som er å utsette på de,er at de kan knirke en del,men det løser du enkelt med litt WD40Gixxerman wrote:Oxtar TCS-Sport har jeg, og de FUNKER ! Er en racing type støvel dog, men kan funke til din type sykkel også. Sjekk ut dem !