Shortybebeh wrote:Den skal sitte litt for trangt når du kjøper den, fordi den vier seg ut ganske mye.
Mannen min fikk blodutredelse på armene da han kjøpte sin, og den er perfect nå.
Får plass til alle beskytterene inni og ryggskinne ja
Men å bøye bena er litt tungt i begynnelsen..
Fikk også sånt, og blodstopp i ene beinet første turen Litt av moroa det :smt044 Nå er forøvrig dressen helt underbar
Shortybebeh wrote:Den skal sitte litt for trangt når du kjøper den, fordi den vier seg ut ganske mye.
Mannen min fikk blodutredelse på armene da han kjøpte sin, og den er perfect nå.
Får plass til alle beskytterene inni og ryggskinne ja
Men å bøye bena er litt tungt i begynnelsen..
Fikk også sånt, og blodstopp i ene beinet første turen Litt av moroa det :smt044 Nå er forøvrig dressen helt underbar
Fikk bloduttredelse på armene jeg også under banekjøringa. Det var 28 grader i skyggen den dagen i tillegg. Så ut som sprøytenarkis etterpå... Men jakka utvider seg vel etterhvert..
Ja det var lenge siden!!
Takk for det, fornøyd nå ja Fikk kjørt litt sykkel i helgen etter noe som føltes ut som måneder med regn!
Kapring av blogg er sånt som skjer her inne Hehe
Team PINK Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3
Man har ikke vært helt heldig med været i distriktet her nei. Ser ut som det vil komme mer regn også
Men er pent vær i dag Du får benytte muligheten til å vri litt på rulla før det begynner å regne igjen.
Det begynte jo såklart å regne litt senere på dagen i går så ble ingen kjøring... Skal sende en mail til spidimannen min for å få meg en regndress.. Trenger det hvis været holder seg slik
Team PINK Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3